پایداری آب آشامیدنی ۵۰۰۰ مشترک در سه محله شهر یاسوج

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از پایداری آب آشامیدنی محله‌های «شهرک ولایت»، «شهرک الغدیر» و «سروک» در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امید صالحی امروز_ چهارشنبه بیست‌وچهارم مرداد_ در جمع خبرنگاران از تأمین آب آشامیدنی پایدار دو شهرک «ولایت»، «الغدیر» و «سروک» در یاسوج خبر داد و اظهار کرد: اجرای این طرح آب آشامیدنی مورد نیاز نزدیک به پنج هزار خانوار ساکن در شهرک‌های ولایت، الغدیر و سروک که با مشکلات آب آشامیدنی مواجه بود، پایدار شد.

وی افزود: برای اجرای این طرح یک حلقه چاه در نزدیکی رودخانه بشار حفر شد که آبدهی آن ۷۲ لیتر بر ثانیه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: احداث دو باب مخزن بین راهی، اجرای ۵۰۰ متر خط انتقال و ۱۵۰ متر شبکه از دیگر بخش‌های این طرح است که با ۲۲۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شد.

وی تصریح کرد: ترانس اختصاصی مخزن اکبرآباد خریداری شده است و به‌زودی نصب می‌شود و برخی نقیصه‌ها و گلایه‌های مردمی در این منطقه نیز مرتفع می‌شود.

صالحی خاطرنشان کرد: تابستان سال‌جاری همچنین با اجرای طرح عملیات اصلاح و رفع مشکل شبکه توزیع آب آشامیدنی مناطق «بنسنجان»، «شرف‌آباد» و «دولت‌آباد» انجام شد.

وی افزود: ۶۰ هزار متر مکعب مخزن برای بهبود دسترسی شهروندان یاسوجی به آب پایدار نیاز بوده که این مهم نیازمند اختصاص اعتبار است.

کد خبر 781007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.