فعالیت هزار نیروی مدیریت شهری مشهد در نجف اشرف و مرز چذابه

رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد از فعالیت هزار نیروی مدیریت شهری مشهد در نجف اشرف و مرز چذابه در ایام پیاده‌روی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، قاسم زوکی‌نژاد در نشست خبری صبح امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم مرداد_ با اصحاب رسانه اظهار کرد: به لطف حمایت شورای شهر و شهردار مشهد، سال‌جاری، دهمین سالی است که توفیق خدمت در بزرگترین رویداد معنوی تشییع و راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را داریم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته کاروان خدام الحسین متشکل از هزار نیروی خدمات شهری، اتوبوس‌ران، تاکسیران و فرهنگی تشکیل شد.

رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد گفت: ۵۵۴ نیروی پاکبان به همراه ۵۴ پاکبان سبزواری با ۲۲ دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری و پشتیبانی، نظافت و رفت‌وروب نجف را برعهده داردند.

زوکی‌نژاد افزود: همچنین ۱۲۵ دستگاه اتوبوس داخل ایران و پنج دستگاه خودروی امدادی و ۴۰ اتوبوس در داخل عراق فعالیت دارند، با کمک تاکسیرانان ۴۰ دستگاه تاکسی ون به مرز مهران اعزام شده‌اند که از محدوده کرمانشاه به مسافران اربعین سرویس‌دهی می‌کنند.

وی افزود: ۵۰ جلسه تخصصی و ۳۰ جلسه در قالب فرهنگی برای کاروان خدام الحسین برگزار شده است و درخواست‌های زیادی برای اعزام به ویژه از سمت پاکبانان داریم که به دلیل محدودیت پاکبانان نمونه که تاکنون به عراق سفر نکرده‌اند، اعزام می‌شوند.

زوکی‌نژاد گفت: به منظور تضمین سلامتی و بهداشت همکاران، در این سفر، پزشکان از درمانگاه شهرداری همراه آنان هستند و اقدامات درمانی را انجام می‌دهند.

وی در پایان گفت: به محض ورود به نجف، پاکبانان برای زیارت دوره به کربلا، کاظمین و سامرا اعزام و برای خدمت‌رسانی در نجف حاضر می‌شوند، امروز مراسم اذن خدمت برگزار شد و اقدامات شهرداری از امروز به صورت رسمی در نجف اشرف و مرز چذابه آغاز می‌شود.

کد خبر 780985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.