شعار «ما می‌توانیم» با افتتاح بازار روز کوثر ۱۱ اصفهان معنا شد

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با افتتاح مجموعه بازار روز کوثر ۱۱ شعار «ما می‌توانیم» را معنا کردیم؛ اگر در هر حوزه‌ای تصمیم بگیریم و با هم همراه شویم، برآیند رو به جلو و افق خوبی را پیش‌رو خواهیم داشت، بنابراین منتظر طرح‌های توسعه‌ای بزرگ در این حوزه هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مجید نادرالاصلی امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم مرداد_ در سی‌وهشتمین برنامه به «احترام مردم اصفهان» و در آئین بهره برداری از پروژه‌های جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به چهارشنبه‌های افتتاح که چهارشنبه‌های زیبایی محسوب می‌شود، اظهار کرد: در آداب دینی ما، چهارشنبه‌ها روز شروع است، از سوی دیگر هم چهارشنبه‌های امام رضا را داریم.

وی با اشاره به افتتاح بازار روز کوثر ۱۱ افزود: من مشتری بازارهای روز کوثر هستم و خرید خود را از این مجموعه انجام می‌دهم، زیرا فروشگاه‌های کوثر در عین کیفیت دارای کمیت خوب، مشتری‌مداری و قیمت مناسب است که همه این موارد از ویژگی‌های بازارهای روز کوثر است.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: خدمت‌رسانان در بازارهای روز کوثر، پذیرفتند که خدمت خوب و مناسب و درخور شأن مردم ارائه شود، در این راستا معتقدم نمونه آنچه در سطح کوثر به عنوان خدمت رخ می‌دهد، کمتر دیده باشیم.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۱ شهرداری از مناطق مستعد خدمت‌رسانی است، تصریح کرد: اگر خوب خدمت ارائه کنیم، اتفاقات و نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.

نادرالاصلی ادامه داد: چند روز اخیر بازدیدی از همین بازار روز کوثر ۱۱ داشتم و با توجه به شرایطی که دیدم، گفتم امکان ندارد این مجموعه به روز مشخص شده برای افتتاح آماده شود، اما هم‌اکنون با افتتاح این مجموعه شعار «ما می‌توانیم» را معنا کردیم.

وی افزود: اگر در هر حوزه‌ای تصمیم بگیریم و با هم همراه شویم، برآیند رو به جلو و افق خوبی را پیش‌رو خواهیم داشت، بنابراین منتظر طرح‌های توسعه‌ای بزرگ در این حوزه هستیم.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: هم‌اکنون در ۱۵ منطقه شهری، ۱۴ بازار روز کوثر فعالیت می‌کند که گسترش این مجموعه‌ها با مشارکت مردم اتفاق خوبی است که باید با جدیت دنبال شود.

کد خبر 780976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.