بهبود شبکه توزیع کالا و فراورده‌های کشاورزی در اصفهان/ نقش اساسی «کوثرها» در تنظیم بازار

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های جدید این سازمان در راستای اساسنامه سازمان پیرامون بهبود شبکه توزیع کالا و فراورده‌های کشاورزی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین ماه‌آورپور امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم مرداد_ در سی‌وهشتمین برنامه به «احترام مردم اصفهان» و در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های جدید سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان اظهار کرد: این پروژه‌ها در راستای اساسنامه سازمان پیرامون بهبود شبکه توزیع کالا و فراورده‌های کشاورزی انجام شده است.

وی افزود: پروژه نخست بازار کوثر ۱۱ است که به‌دلیل نداشتن ایمنی لازم، مجموعه قبلی کامل تخریب و بازسازی شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: بازارهای کوثر در ۱۲ سال گذشته فعالیت خود، نقش اساسی در تنظیم بازار کالاهای اساسی داشتند و دسترسی آسان و قیمت مناسب از ویژگی بارز این بازارها است.

ماه‌آورپور با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر اصفهان، با توجه به تجربه موفق بازارهای روز کوثر، مصوبات و تاکیداتی را مبنی‌بر ایجاد بازار روز میوه در محلات داشته است، گفت: سال گذشته چهار بازار روز میوه به بهره‌برداری رسید، امروز نیز سه بازار دیگر با همراهی مناطق افتتاح شد، در این راستا در آینده تعداد بازارهای روز میوه در شهر اصفهان را به ۱۵ بازار می‌رسانیم.

وی با اشاره به افتتاح دستگاه خودپرداز میوه که خلاق و نو بودن از ویژگی‌های آن است، افزود: به جز ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، این پروژه، گام عملیاتی در راستای سفارش رهبری درباره حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان است که این امر برای شهرداری اصفهان بسیار ارزشمند است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان ادامه داد: شاکر خداوند هستیم که در در شرایط سخت، این پروژه‌ها با همدلی، تلاش وصف‌ناپذیر و صبوری همه شامل سازمان پیمانکار و بهره‌بردار اجرایی شد.

ماه‌آورپور خاطرنشان کرد: شهریور سال جاری نیز پروژه‌ای را در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان به بهره‌برداری می‌رسانیم.

کد خبر 780960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.