۱۰۰ درصد اعتبارات استانی شهرداری «لیکک» جذب شد

شهردار شهر لیکک با بیان اینکه ۱۰۰ درصد اعتبارات استانی توسط شهرداری لیکک جذب شده‌ است، گفت: در زمینه موضوع حق آلایندگی و دریافت اعتبارات شهرداری از این مسیر، با تلاش شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان شهرستان ۱۳۴ میلیارد تومان از این طریق وصول شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عباس مشیری امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم مرداد_ در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: در این سه‌ساله اگر تحولی در شهر صورت گرفته، نتیجه تعامل و هم‌دلی شورای اسلامی شهر و شهرداری لیکک بوده است.

وی با اشاره به پروژه دروازه قرآن شهر لیکک افزود: این پروژه در فازهای نخست و دوم اجرایی شده است و در حال حاضر در اجرای فاز آخر آن هستیم.

شهردار لیکک با اشاره به اجرای کمربند سبز شهر با عرض هشت متر و زیباسازی و هویت‌بخشی به شهر گفت: میادین «مادر» «کتاب» و «آزادی» شهر لیکک در این راستا ساماندهی شد.

وی تصریح کرد: ۲۶۰ هزار متر مربع آسفالت در معابر شهری لیکک اجرا شده است که این رقم افزون بر سهمیه سالانه شهرداری بوده است و یک رکورد محسوب می‌شود.

مشیری گریزی هم به مشکلات در زمینه پرداخت حقوق و بیمه کارگران در شهرداری زد و خاطرنشان کرد: از بدو ورود موضوع رفاهیات، حقوق و بیمه کارگران شهرداری را در اولویت قرار دادم و در حال حاضر هیچ کارگر شهرداری حقوق و بیمه معوق ندارد.

وی با اشاره به ضرورت جذب اعتبارات استانی، افزود: ۱۰۰ درصد اعتبارات استانی توسط شهرداری لیکک جذب شده‌است.

شهردار لیکک با اشاره به موضوع حق آلایندگی و دریافت اعتبارات شهرداری از این مسیر گفت: با تلاش اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان شهرستان ۱۳۴ میلیارد تومان از این طریق وصول شد.

وی تصریح کرد: حق آلایندگی بهمئی بر اساس سرانه توزیع شد و ۷۳ میلیارد به روستاها تعلق گرفت و ۶۱ میلیارد تومان هم برای شهر ماند.

مشیری خاطرنشان کرد: در موضوع پرداخت حق آلایندگی اقدام بی‌نظیری صورت گرفت و استان خوزستان متعهد شد هرساله این حق آلایندگی را به شهرستان بهمئی پرداخت کند.

وی با اشاره به احداث پارک بانوان در شهر لیکک گفت: احداث دو پارک دیگر و ساماندهی فضای سبز و اجرای بیش از چهار هزار مترمربع سنگ‌فرش در شهر از دیگر اقدامات شهرداری لیکک است.

شهردار لیکک احداث چهار کانال هدایت آب‌های سطحی و اجرای هفت هزار مترمربع جدول را از دیگر اقدامات شهرداری لیکک برشمرد و گفت: در زمینه تأمین ماشین‌آلات یک دستگاه لودر و یک دستگاه خودرو به واحد آتش‌نشانی تحویل داده شد.

وی با اشاره به ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهر لیکک تصریح کرد: این مهم به‌عنوان یک برنامه فرهنگی در دستور کار قرار گرفت و هم‌اکنون در فاز آخر کار هستیم.

کد خبر 780932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.