ویرایش تصاویر با هوش آفلاین در پیکسل ۹

گوگل با پیکسل استودیو در پیکسل ۹، امکان ویرایش تصاویر با هوش مصنوعی را به‌طور آفلاین و رایگان فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گوگل در مراسم معرفی سری پیکسل ۹، از اپلیکیشن جدیدی به نام پیکسل استودیو رونمایی کرد.

این اپلیکیشن، که از مدل هوش مصنوعی Imagen ۳ بهره می‌برد، به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت آفلاین و از طریق دستورات متنی، تصاویر خود را ایجاد و ویرایش کنند.

ویرایش تصاویر با هوش آفلاین در پیکسل ۹پیکسل استودیو قابلیت‌هایی چون تغییر موقعیت اشیا در تصویر و حذف آن‌ها را فراهم می‌کند و همچنین می‌تواند سبک‌های هنری مختلفی مانند سینمایی و انیمه را ارائه دهد. برخلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های مشابه که نیاز به اشتراک ماهانه دارند، پیکسل استودیو پس از خرید گوشی پیکسل ۹ نیاز به پرداخت اضافی ندارد.

با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این اپلیکیشن برای مدل‌های قدیمی‌تر پیکسل نیز در دسترس خواهد بود یا خیر. این اپلیکیشن، که بر پایه مدل Imagen ۳ گوگل ساخته شده است، از یادگیری ماشینی برای تبدیل دستورات متنی به تصاویر بصری استفاده می‌کند.

اگرچه پردازنده جدید Tensor G۴ در گوشی‌های پیکسل ۹ نمی‌تواند با قدرت سخت‌افزارهای هوش مصنوعی تخصصی در فضای ابری رقابت کند، اما پیکسل استودیو احتمالاً از نسخه کوچک‌تر Imagen ۳ استفاده می‌کند.

گوگل همچنین اعلام کرد که بهبودهایی در Gemini overlay ایجاد شده است که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را مستقیماً به ایمیل‌ها یا چت‌ها بکشند و رها کنند. ا

ویرایش تصاویر با هوش آفلاین در پیکسل ۹علام پیکسل استودیو اندکی پس از معرفی تولیدکننده تصویر اپل برای آیفون به نام Image Playground صورت گرفت، که این اپلیکیشن نیز قرار است همراه با دیگر ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل ارائه شود. برای اطلاعات بیشتر، در این لینک جست‌وجو کنید.

کد خبر 780912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.