مهمترین مطالبات اهالی منطقه ۶ از شهردار اصفهان چه بود؟

شهردار اصفهان در برنامه بی‌واسطه با مردم و دیدار چهره‌به‌چهره با شهروندان در بیست‌ویکمین برنامه «مردم سلام» با شهروندان منطقه ۶ این کلان‌شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بیست‌ویکمین برنامه «مردم سلام» به‌منظور دیدار با شهروندان منطقه ۶ شهرداری، بیست‌وسوم مرداد سال جاری پس از نماز مغرب و عشا در مسجد رکن‌الملک واقع در خیابان فیض برگزار شد و شهروندان سوالات، پیشنهادها و مشکلات خود را با شهردار اصفهان در میان گذاشتند.

مطالبات اهالی منطقه ۶ از شهردار اصفهان چه بود؟

ذوالفقاری فعال اجتماعی یکی از اهالی محله همت‌آباد بود که پشت تریبون رفت و از مشکلات این محله چنین گفت:

بافت فرسوده این محله و مشکلات متعدد مردم این محل باید مورد توجه شهرداری باشد؛ مشکل بافت فرسوده حواشی دیگری از جمله توزیع مواد مخدر و امثال آن را به دنبال دارد.

اکبریان یکی از اهالی دنارت در بیان بخشی از مشکلات این محله گفت:

پیگیری راه اندازی ورزشگاه بزرگ دنارت، توجه به ورودی دنارت و رفع مشکلات آن ضروری است؛ البته نبود داروخانه و درمانگاه و وضعیت بد فاضلاب از دیگر مشکلات اهالی این محله است که درخواست رسیدگی فوری داریم.
وجود دامداری‌ها در بعضی محلات و ضرورت انتقال دامداری‌ها به بیرون شهر، همچنین نبود حفاظ برای کانال‌های آب از جمله مباحث دیگری بود که توسط یکی دیگر از اهالی دنارت مطرح شد.

مطالبات اهالی منطقه ۶ از شهردار اصفهان چه بود؟

مشکل فعالیت فروشگاه کوثر در منطقه ۶ و ایجاد بار ترافیکی و سلب آسایش مردم، توسط یکی از روحانیون سادات ساکن در خیابان شهید کیانی و معتمدین محل در این جلسه مطرح شد.

یکی دیگر از اهالی محله همت‌آباد با اشاره به ضرورت آسفالت بعضی کوچه‌های خیابان شهید کیانی گفت: به‌رغم نامه‌نگاری‌های متعدد آسفالت کوچه‌های خیابان کیانی انجام نشده است.

بهمن‌فولادی یکی از بانوان حاضر در جلسه با بیان اینکه اصفهان بدون زاینده‌رود مرده است، تاکید کرد: برای احیای حق غصب شده باید تلاش کرد.

مطالبات اهالی منطقه ۶ از شهردار اصفهان چه بود؟

همچنین برخی دیگر از شهروندان مباحثی درباره دریافت مجوز کسب و کار و مسائل دیگر مطرح کردند که شهردار اصفهان متذکر شد: برخی شهروندان گمان می‌کنند همه مجوزها به دست شهرداری است، از این‌رو باید یادآوری کنیم که مجوز کسب و کار و امثال آن را بعضی مراکز دیگر صادر می‌کنند.

شهروند دیگری گفت: در بخشی از خیابان «حاج‌آقا رحیم ارباب» بعضی منازل و واحدها به کلینیک و اداری تبدیل شده و برای مردم مشکل ایجاد کرده است.

کد خبر 780860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.