خبرنگاران خط مقدم عرصه جهاد تبیین هستند

استاندار مرکزی گفت: خبرنگاران دارای جایگاه ممتازی درجامعه و انعکاس‌دهنده عملکردها و خط مقدم عرصه جهاد تبیین هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص الائمه امشب _سه شنبه بیست و سوم مرداد_ در آئین روز خبرنگار با گرامی داشت یاد و خاطره ۱۷۰ خبرنگار شهید غزه اظهار کرد: علیرغم هجمه‌های دشمن امیدآفرینی در اخبار دیده و در چینش واژگان مطالبه‌گری و امیدآفرینی تقویت شود.

وی افزود: انتظار مردم از خبرنگار این است که در رسالت خود حقوق عامه را پیگیری کند.

استاندار مرکزی گفت: خبرنگاران دارای جایگاه ممتازی در جامعه هستند و انعکاس دهنده عملکردها و خط مقدم عرصه جهاد تبیین هستند؛ خبرنگاران انعکاس دهنده عملکردها و خط مقدم عرصه جهاد تبیین، مطالبه‌گری و امید آفرینی هستند.

وی اظهار کرد: در سه سال گذشته خبرنگاران بیشترین قشری بودند که بیشترین زمان را در دورافتاده‌ترین مکان استان تا جلسات عادی در میان دولت سیزدهم حضور داشته و در کنار یکدیگر بودیم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه دولت سیزدهم سه ساله به تقدیر الهی پایان یافت، افزود: دولت مردمی فرصت معرفی تبیین عملکرد و اقدامات انجام شده و اموری که باید در سال آخر دولت به بهره برداری می‌رسید و یا تعیین تکلیف می‌شد را نداشت.

مخلص‌الائمه تاکید کرد: از عملکرد خبرنگاران استان راضی هستیم زیرا این قشر با نشان دادن راه اصلی در مطالبه‌گری و امید آفرینی به ما کمک کردند.

وی افزود: کتاب رهاورد خدمت مشتمل بر بسیاری از رویدادها حاکی از گزارش‌های هزار روز فعالیت هم افزایی دولت و مردم را در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و سیاسی است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه ثبت نام مسکن خبرنگاران در حال انجام است، گفت: خبرنگاران می‌توانند در شهر جدید امیرکبیر به عنوان اولین و تنها شهر ویلایی حضور یافته و زمین خود را تحویل گیرند.

خبرنگاران آینه تمام‌نمای جامعه هستند

بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم با بیان اینکه خبرنگاران آینه تمام‌نمای جامعه هستند، اظهار کرد: خبرنگار با ارائه اطلاعات و اخبار صحیح و سازنده، آیینه‌ای صاف و شفاف از وضعیت جامعه را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

وی افزود: خبرنگار کلمه‌ای پر مفهوم است که جملات فراوانی از او می‌توان نوشت؛ رسانه بهترین ابزار و ظرفیت بی‌نظیر برای توسعه است که باید از آن به بهترین نحو برای تحقق سیاست‌ها و اهداف توسعه‌ای استفاده کرد.

نظری با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان آینه تمام‌نمای جامعه، برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم حرکت می‌کنند، گفت: خبرنگاران، سربازان خط مقدم اطلاع رسانی هستند و جان خود را برای نجات بقیه به خطر می‌اندازند.

خبرنگاران با نقد سازنده، مسئولان را در اصلاح مسیر یاری کنند

علی جودکی مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی هم اظهار کرد: خبرنگاران با نقد سازنده، به مسئولان در اصلاح مسیر یاری رسانند.

وی با بزرگداشت روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره شهید صارمی افزود: همه ایام سال متعلق به خبرنگاران است، انتقال آنچه در بطن جامعه اتفاق می‌افتد به مسئولان و نقد مسئولان وظیفه‌های خطیر خبرنگار است.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: بخش دیگری از کار خبرنگاران، نقادی و اطلاع رسانی عمومی است که در این حوزه هم خبرنگاران به خوبی عمل کرده‌اند.

جودکی با بیان اینکه استان مرکزی رنگین کمان معادن را دارد افزود: این پهنه معدنی سنندج - سیرجان که بخشی در استان مرکزی است، در حوزه فلز و مس، ذخایر بسیار خوبی در اختیار دارد.

به گزارش ایمنا، در پایان این آئین از کتاب رهاورد خدمت رونمایی شد.

کد خبر 780857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.