تهیه طرح جامع گلستان شهدا / انجام اقدامات ویژه برای احیای تخت‌فولاد

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به وجود گلستان شهدای اصفهان در این منطقه گفت: حدود هفت هزار شهید در این مکان آرمیده‌اند و یکی از افتخارات ما خدمت به شهدا است؛ در این راستا طرح جامع گلستان شهدا تهیه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی باقری شامگاه _سه‌شنبه بیست‌وسوم مرداد_ در بیست‌ویکمین برنامه «مردم سلام» که به‌منظور دیدار شهردار اصفهان با شهروندان منطقه ۶ شهرداری اصفهان برگزار شد، با اشاره به خدمات این منطقه اظهار کرد: وجود تخت فولاد به‌عنوان یکی از گنجینه‌های شهر اصفهان از ویژگی‌های منطقه ۶ است و در این زمینه اقدامات ویژه‌ای برای احیای آن در حال انجام است.

وی با اشاره به وجود گلستان شهدای اصفهان در منطقه ۶ شهرداری افزود: حدود هفت هزار شهید در این مکان آرمیده‌اند؛ یکی از افتخارات ما خدمت به شهدا است و در این راستا طرح جامع گلستان شهدا تهیه و فردا نیز در استانداری تصویب می‌شود.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان اضافه کرد: بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه و سیستم صوت خریداری شده است که در حال پیگیری برای نصب آن هستیم، همچنین پارکینگ گلستان شهدا تا پایان شهریور سال جاری تکمیل خواهد شد.

باقری با بیان اینکه منطقه ۶ شهرداری ۶۷۰۰ هکتار وسعت و حدود ۱۱۲ هزار نفر جمعیت دارد، افزود: تأمین آب برای آبیاری فضای سبز در روزهای گرم سال با سختی انجام می‌شود، اما تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ کیلومتر خط انتقال پساب در حال اجرا است و تهیه مخازن بزرگی در چهار نقطه برای آبیاری فضای سبز در نظر گرفته‌ایم.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان ادامه داد: برای تأمین آب فضای سبز ۲۰ تانکر ۲۴ ساعته در حال کار هستند و برای احداث مخازن و سایر امکانات آبیاری ۱۷۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

باقری با بیان اینکه کل بودجه منطقه شش ۲,۲۳۰ میلیارد تومان است، افزود: حدود هزار میلیارد تومان بودجه خالص عمرانی است و مابقی بودجه جاری است که در قالب ۸۷ طرح دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: تکمیل پروژه اجلاس سران از دیگر برنامه‌های ما است که امسال ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای آن در نظر گرفته شده است و تا پایان این دوره صددرصد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: امسال همچنین برای نگهداری معابر ۱۶۵ میلیارد تومان، مسائل فرهنگی و اجتماعی ۱۱۶ میلیارد تومان، روکش آسفالت ۴۰ میلیارد تومان و برای آسفالت ۷۲ هزار متر مربع در نظر گرفته شده است که تا کنون ۵۷ هزار متر مربع آن انجام شده است.

باقری با اشاره به اختصاص بودجه ۵۰ میلیارد تومانی برای طرح محله محوری در سال جاری گفت: افزون بر این ۳۳۲ میلیارد تومان دیگر نیز در قالب سایر طرح‌ها عمرانی، فرهنگی و حمل‌ونقل در محلات هزینه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: امسال طرح‌های این منطقه تا کنون ۶۶ درصد پیشرفت داشته است

کد خبر 780843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.