آینده شهرها را نباید قربانی تامین هزینه‌های جاری شهرداری‌ها کرد

بازرس کل استان کردستان با بیان اینکه آینده شهرها را نباید قربانی تامین هزینه‌های جاری شهرداری‌ها کرد، گفت: برنامه‌ریزی مدون و پایبندی به اجرای آن، بهترین راه برای پیشرفت شهری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان کردستان، عیسی هواسی امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم مرداد_ با حضور در شهرداری مرکزی سنندج جهت استماع و حل مشکلات مردم، اظهار کرد: با توجه به جایگاه شهرداری و تنوع و تکثر خدمات آن و ارتباط آن با تمامی آحاد جامعه، این نهاد ویترین نظام محسوب می‌شود.

وی با اشاره به برخی موضوعات مهم حوزه مدیریت شهری اعم از ساخت و سازهای غیرمجاز، حذف پارکینگ و غیره، برخوردهای چندگانه و سلیقه‌ای را از مهم‌ترین چالش‌های حوزه ساخت و ساز دانست و افزود: در راستای ارتقای سطح مدیریت و زیباسازی شهری می‌بایست در زمینه ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی، ساماندهی مشاغل مزاحم، افزایش کیفیت آسفالت شهری، ساماندهی اماکن مذهبی، ساخت دهکده سلامت، پایبندی به طرح جامع ترافیکی، افزودن ایستگاه‌های به‌روز تاکسی و اتوبوس، ساماندهی آب‌های سطحی کار جهادی صورت گیرد.

بازرس کل کردستان با بیان اینکه آینده شهرها را نباید قربانی تأمین هزینه‌های جاری شهرداری‌ها کرد، گفت: برنامه‌ریزی مدون و پایبندی به اجرای آن، بهترین راه برای پیشرفت شهری است.

هواسی اشاره به نقش کلیدی شهرداری در کمیسیون ماده ۵ و لزوم دخالت مؤثر این نهاد در تصمیمات کمیسیون، پرداخت مطالبات پرسنل شرکتی، پیمانکاران و سازمان تأمین اجتماعی را ضروری و حق‌الناس دانست.

در این جلسه بازرس کل استان، معاون نظارت و بازرسی و همکاران گروه سیاسی- قضائی، شهردار سنندج و رؤسای سازمان‌های تابعه آن به مدت چهار ساعت به حدود ۱۰۰ فقره درخواست‌ها و مشکلات مراجعان رسیدگی کرده که مشکل اکثر آنها با بررسی و صدور دستورات لازم مرتفع شد.

کد خبر 780824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.