نزدیکترین هتل به حرم شاه چراغ (ع)
هتل بزرگ شیراز

شهر شیراز به دلیل وجود حرم شاه چراغ می تواند به عنوان یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین شهر های زیارتی سطح کشور محسوب شود که همه روزه زائران و گردشگران بسیاری را به سمت خود می کشاند.

به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال اقامت در نزدیکترین هتل به حرم شاه چراغ بوده و بدین منظور بهترین هتل های نزدیک حرم شاه چراغ را جست و جو می کنند. در این مطلب قصد معرفی نزدیک ترین هتل به این حرم مطهر و اشنایی با ویژگی های مختلف آن را خواهیم داشت تا بدین ترتیب نه تنها شما عزیزان بهترین سفر ممکن را تجربه کرده و خاطرات دلنشینی را ایجاد کنید، بلکه با مهم ترین ویژگی های یک هتل مناسب هم آشنا خواهید شد.

هتل بزرگ شیراز

بنظر شما مهم ترین ویژگی یک هتل خوب چیست؟ تعداد ستاره آن، برخورد پرسنل و تمیز بودن اتاق ها، رستوران و خدمات منحصربفرد و یا حتی فضای داخلی و خارجی آن؟

انتخاب شما هر کدام از این موارد هم باشد، باز هم بهترین گزینه در سطح شهر شیراز هتل بزرگ شیراز محسوب می گردد. این هتل 5 ستاره را می توان به عنوان نزدیکترین هتل به حرم شاه چراغ در میان سایر هتلهای شیراز برشمرد و بدین ترتیب با اقامت در این هتل باشکوه می توانید تنها در 5 دقیقه با خودرو به این حرم مطهر برسید. البته اگر به بودجه کمتری برای اقامت خود فکر کرده اید و همچنان نزدیک بودن به حرم شاه چراغ اولویت شما عزیزان محسوب می شود، گزینه هایی همانند هتل الیزه شیراز با فاصله 13 دقیقه تا حرم مطهر شاه چراغ نیز وجود دارد که در میان هتل های 4 ستاره شیراز بهترین گزینه محسوب می گردد.

حال که با نزدیک ترین هتل های ممکن به حرم شاه چراغ آشنا شدید، بهتر است با سایر دلایل محبوبیت و امکانات هر یک نیز آشنا شده تا در نهایت انتخاب دقیق تر و صحیح تری را برای خود و خانواده به ارمغان آورید. هتل بزرگ شیراز را می توان یک نمونه بارز شکوه در معماری عنوان کرد، جایی که با الهام از یک کشتی تفریحی به نمای خارجی ساختمان اصلی هتل پرداخته شده و در عین حال شاهد لابی بسیار شکیل و دلنشین در کنار اتاق هایی با چیدمان عالی هستیم.

وقتی از یک هتل 5 ستاره حرف می زنیم، انتظار از خدمات و امکانات موجود در هتل به مراتب بالاتر خواهد رفت. هتل بزرگ شیراز نیز به بهترین شکل ممکن از جایگاه خود به عنوان بهترین هتل 5 ستاره سطح شهر دفاع می کند و به دلیل واقع شدن در منطقه ای خوش آب و هوا در نزدیکی دروازه قرآن، نه تنها می تواند بهترین آب و هوا و ویو اتاق ها، بلکه دسترسی بسیار مناسبی هم به آثار تاریخی مختلف ارائه دهد. ناگفته نماند که این هتل دارای امکانات متعددی از جمله استخر باکیفیت در کنار سونا و جکوزی، سالن ماساژ و همچنین رستوران های گسترده ای است که انواع غذا های دلخواه شما را سرو می کنند.

از نظر تمیز بودن اتاق و برخورد پرسنل هم چیزی بیش از نظر مسافران پیشین گواه امر نخواهد بود، بدین ترتیب کافی است نگاهی به آن ها بیندازید تا خودتان متوجه دلایل رضایت ایشان شوید! از سوی دیگر همانطور که بیان شد، هتل الیزه شیراز واقع در منطقه معالی آباد نیز در میان سایر هتل های 4 ستاره شیراز فاصله بسیار مناسبی با حرم شاه چراغ دارد و می تواند به عنوان بهترین گزینه های پیش رو محسوب گردد.

این هتل باشکوه از بدو افتتاح خود در سال 1393 شیوه ای نوین از احترام به حقوق مشتری را به ارمغان آورده است و همواره به عنوان بهترین گزینه ها معرفی می شود. این هتل نیز دارای امکانات بالا و دکوراسیون بسیار مناسبی در اتاق های خود می باشد و در عین حال خدمات خوبی هم ارائه می دهد.

با توجه به نظرات مسافران تمیز بودن اتاق ها و برخورد مناسب پرسنل هتل از جمله مهم ترین نقاط قوت آن محسوب می شوند. در عین حال می توانید در هنگام اقامت خود از استخر مناسب در کنار سونا و جکوزی نیز لذت ببرید و سالن ماساژ هتل هم خستگی یک روز گشت و گذار و تفریح در شهر را از بین خواهد برد. بهتر است کافی شاپ و رستوران هتل را نیز از دست ندهید، همچنین تجربه بی نظیری از ورزش کردن در سالن های هتل الیزه شیراز در انتظار شما عزیزان خواهد بود و می تواند لحظات دلنشینی را برای شما ایجاد کند.

حال که بیشتر از گذشته با نزدیک ترین هتل های شیراز به حرم شاه چراغ آشنا شدید، انتخاب نهایی با شما خواهد بود. اگر به قصد زیارت از این حرم مطهر به شیراز سفر کرده اید و به دنبال اقامت در فضایی لوکس و دلنشین هستید، هتل هایی که معرفی شدند از جمله بهترین گزینه های پیش رو محسوب می شوند. با این حال بهتر است با بررسی شرایط و بودجه خود همواره امکانات هر یک از هتل ها را نیز در نظر گرفته تا تجربه ای دلنشین تر و راحت تر را در هنگام اقامت خود بدست آورید.

کد خبر 780771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.