خرید و فروش مواد اولیه دارویی، صنعتی و خوراکی از شرکت آبتین شیمی
خرید و فروش مواد اولیه دارویی، صنعتی و خوراکی از شرکت آبتین شیمی

برای تولید محصولاتی باکیفیت همواره به مواد اولیه دارویی، صنعتی و خوراکی مرغوب نیازمند هستیم. تنوع بسیاری در میان انواع مواد اولیه مشاهده می‌شود و برای تولید محصولات نهایی، این مواد دستخوش تغییرات زیادی خواهند شد.

خرید و فروش مواد اولیه دارویی، صنعتی و خوراکی از شرکت آبتین شیمی به‌صورت گسترده انجام می‌گیرد و پرسیدین یکی از مواد اولیه در حوزه صنایع غذایی شناخته شده که در عملیات CIP، ضدعفونی کردن سطوح بیرونی دستگاه‌ها، ضدعفونی مواد اولیه بسته‌بندی و... کاربرد دارد.

خرید مواد اولیه دارو در صنعت داروسازی

صنعت دارویی از جمله زیرشاخه‌های صنایع شیمیایی به‌حساب می‌آید. امروزه تولید داروها از طریق واکنش‌ها و سنتزهای شیمیایی صورت می‌گیرد و برای سنتز دارو نیازمند یک‌سری مواد اولیه هستیم که از جمله آن‌ها می‌توان به مواد موثره دارو، افزودنی‌های صنایع داروسازی و مواد جانبی دارو و اکسیپیان‌ها اشاره کرد. دیگر مواد اولیه موجود در صنعت داروسازی شامل مواد اولیه دارویی خوراکی و موضعی می‌شود. خرید و فروش مواد اولیه دارویی، صنعتی و خوراکی از شرکت آبتین شیمی با داشتن تاییدیه‌هایی از سازمان‌های دارویی قابل ‌قبول بین‌المللی صورت می‌گیرد. دیگر مواد اولیه دارویی به شرح زیر هستند.

انواع ویتامین های دارویی

ویتامین‌های دارویی بسیار متنوع بوده و یکی از آن‌ها اسکوربیک اسید نام دارد. این ویتامین محلول در آب به‌صورت پودر کریستالی سفید رنگ به بازار عرضه می‌گردد و در بین سایر ویتامین‌ها از کمترین مقدار پایداری برخوردار است. در زمینه فروش مواد اولیه دارویی و غذایی، اسکوربیک اسید را می‌توان یک آنتی‌ اکسیدان دانست. ویتامین B1 یا تیامین هیدروکلراید از دیگر ویتامین‌های دارویی محسوب می‌شود که محلول در آب است. ویتامین D از دیگر ویتامین‌های محلول در چربی بوده که به فرم کریستال سفیدرنگ عرضه می‌گردد. این ویتامین نقش مؤثری در سلامت استخوان‌ها و تنظیمات متابولیسم کلسیم ایفا می‌کند.

انواع اسید آمینه‌ های دارویی

اسید آمینه‌ها به‌عنوان واحدهای سازنده پروتئین‌ها شناخته می‌شوند و از جمله مواد اولیه دارویی به‌شمار می‌روند که شما می‌توانید به خرید و فروش مواد اولیه دارویی، صنعتی و خوراکی بپردازید. اسید آمینه‌ها مواردی همچون گروه‌های آمینی و کربوکسیلیک اسید را دربرمی‌گیرند. پروتئین‌ها در همه فعالیت‌های زیستی بدن نقش داشته و نزدیک به ۲۰ درصد از وزن بدن را تشکیل می‌دهند. پیوند اسیدهای آمینه با پیوندهای پپتیدی صورت می‌گیرد و در دو گروه اسید آمینه‌های ضروری و غیرضروری جای دارند.

اسید آمینه‌های ضروری توسط بدن انسان تولید نمی‌شوند و اشخاص می‌بایست از طریق رژیم غذایی آن‌ها را دریافت نمایند. نمونه‌هایی از مواد اولیه اسید آمینه شامل مواردی همانند ال آرژنین دارویی، ال لیزین دارویی، ال کارنیتین دارویی، کراتین دارویی و گلایسین دارویی هستند.

فروش مواد اولیه صنعتی از شرکت آبتین شیمی

به عقیده کارشناسان، در صورتی که مواد اولیه‌ وارد شده به یک کارخانه از کیفیت لازم برخوردار باشند، محصول نهایی نیز باکیفیت خواهد بود. امروزه صنایع مختلفی نیازمند مواد اولیه هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به مواد اولیه صنعت پتروشیمی، صنایع آهن و فولاد، خودروسازی، صنعت نساجی، مواد اولیه صنعتی برای رنگ و رزین و صنایع و صنایع شیشه اشاره کرد. تربانتین نیز یکی از مواد اولیه صنعتی بوده و با خرید تربانتین می‌توان از آن به‌عنوان یک حلال و روغن در صنعت بهره برد.

خرید مواد اولیه دارو در صنعت داروسازی

مواد اولیه صنعت پتروشیمی

پتروشیمی‌ به‌عنوان قلب تپنده‌ سایر صنایع شناخته می‌شود و بیشتر محصولات آن‌ در زمینه تولید مواد اولیه سایر صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این وجود، انواع پتروشیمی‌ نیز نیازمند یک‌سری مواد اولیه خام بوده تا طی پروسه‌های مختلفی، محصولات جدید به تولید برسند. مواد خام وارد شده به صنایع پتروشیمی درواقع همان محصولات استخراجی نفت خام و میعانات گازی محسوب می‌شوند. خرید و فروش مواد اولیه دارویی، صنعتی و خوراکی از شرکت آبتین شیمی به‌صورت گسترده قابل انجام بوده و شما می‌توانید مواد اولیه صنعت پتروشیمی را نیز از این شرکت تهیه نمایید.

تهیه مواد اولیه صنایع غذایی

مواد اولیه صنایع غذایی به ترکیباتی اشاره داشته که در افزایش طعم، رنگ و ماندگاری مواد غذایی نقش مؤثری دارند. از افزودنی‌های غذایی به‌منظور حفظ یا بهبود ایمنی و تازگی، ارزش غذایی و بهبود طعم، بافت و ظاهر استفاده می‌شود. این افزودنی‌ها کمک می‌کنند تا سرعت فساد مواد غذایی کاهش یابد و شخص به مسمومیت غذایی مبتلا نشود. نمونه‌هایی از مواد اولیه صنایع غذایی به شرح زیر هستند.

آسه سولفام پتاسیم

آسه سولفام پتاسیم یک مدل شیرین‌کننده مصنوعی با کالری صفر محسوب می‌شود. این ترکیب شیمیایی معمولاً به کمک دیگر شیرین‌کننده‌های مصنوعی به‌منظور پوشاندن تلخی محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بالغ ‌بر ۵۰۰۰ محصول غذایی در کل دنیا، آسه سولفام پتاسیم دیده می‌شود و از جمله آن‌ها می‌توان به نوشابه‌های رژیمی و بستنی بدون شکر اشاره کرد. آسه سولفام پتاسیم مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا بوده و شما به‌هنگام خرید و فروش مواد اولیه دارویی، صنعتی و خوراکی از شرکت آبتین شیمی می‌توانید از کیفیت این محصولات اطمینان داشته باشید.

آلفا توکوفرول

آلفا توکوفرول یک مدل ویتامین E بوده و اغلب شاهد افزودن این ترکیب به مواد غذایی هستیم و جذب و ذخیره آن به ‌سادگی صورت می‌پذیرد. آلفا توکوفرول به‌عنوان یک ماده مغذی شناخته می‌شود و با وجود آن، می‌توان از آسیب اکسیداتیو به سلول‌ها جلوگیری کرد. سلامت پوست و پیشگیری از انواع بیماری‌ها با استفاده از آلفا توکوفرول امکان‌پذیر است.

طعم دهنده های مصنوعی

طعم‌دهنده‌های مصنوعی درواقع شامل صدها ماده شیمیایی مجاز همچون بوتیل الکل و فنیل استالدهید دی متیل استات می‌شوند. این مواد شیمیایی طعم میوه‌ها، کره، ادویه‌ ها و... را برای شما تداعی خواهند کرد. شما می‌توانید طعم‌دهنده‌های مصنوعی را در تمامی مواد غذایی فرآورده‌ شده بیابید. تمامی طعم‌دهنده‌های موجود در لیست خرید و فروش مواد اولیه دارویی، صنعتی و خوراکی از شرکت آبتین شیمی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار دارند.

تهیه مواد اولیه صنایع غذایی

سخن پایانی

از جمله اثرگذارترین عوامل بر تولید انواع محصولات دارویی، صنعتی و شیمیایی می‌توان به مواد اولیه اشاره کرد. شما در ‌هنگام خرید و فروش مواد اولیه دارویی، صنعتی و خوراکی از شرکت آبتین شیمی با مواد مختلفی آشنا شده و مشاوره‌های لازم را در مورد هر یک دریافت خواهید کرد. این شرکت، مواد اولیه مرغوب را با مناسب‌ترین قیمت به ‌فروش می‌رساند و شما می‌توانید بدون اتلاف وقت، خرید خود را به‌صورت غیرحضوری انجام دهید.

کد خبر 780756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.