منابع مولدسازی فرصتی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به نقش محوری و تعیین کننده استانداران در زمینه مولدسازی، بر تسریع در این زمینه در راستای اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، ابراهیم بازیان، امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم مرداد_ در جلسه هم اندیشی کارگروه استانی مولدسازی در سازمان خصوصی سازی کشور که با هدف بررسی مولدسازی دارایی‌های مازاد استان و استفاده از منابع حاصل از فروش دارایی‌های مازاد در تکمیل بیش از ۱۲۰ طرح و پروژه نیمه تمام استانی با محوریت بسته‌های رونق برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم فرآیند مولدسازی در استان‌ها تسریع یافته و نتیجه مولدسازی را هر چه سریع‌تر شاهد باشیم.

وی با اشاره به نقش محوری و تعیین کننده استانداران در زمینه مولدسازی؛ بر تسریع در این زمینه تاکید کرد و افزود: این نقش محوری می‌تواند هماهنگ کننده دستگاه‌های مختلف در حوزه مولدسازی باشد.

مولدسازی پشتوانه‌ای برای رشد اقتصادی در کردستان است

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان نیز در این نشست، از مولدسازی به عنوان پشتوانه‌ای برای رشد اقتصادی این استان نام برد و اظهار کرد: هدف از مولد سازی دارایی‌های دولت، افزایش بهره‌وری و اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

وی مولدسازی اموال دولت را فرصت خوبی برای تقویت زیرساخت‌ها عنوان کرد و احصای دقیق اموال مازاد قابل مولد سازی در کردستان را جهت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام ضروری برشمرد.

کد خبر 780752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.