باید از اداره شهر به صورت سنتی عبور کنیم

رئیس شورای شهر مشهد گفت: برای کاهش هزینه‌های مدیریت شهری و ارتقای سطح زیست شهری باید از تکنولوژی شرکت‌های دانش‌بنیان بهره بگیریم و از اداره شهر به صورت سنتی عبور کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، مهدی ناصحی در حاشیه بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی اظهار کرد: پیشرفت شهرها و توسعه تکنولوژی در گرو استفاده از تکنولوژی روز است، خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی از شرکت‌های دانش‌بنیان در مشهد فعال است.

وی افزود: برای کاهش هزینه‌های مدیریت شهری و ارتقای سطح زیست‌شهری باید از تکنولوژی شرکت‌های دانش‌بنیان بهره بگیریم و از اداره شهر به صورت سنتی عبور کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: دعوت می‌کنم از تمام کسانی که در حوزه‌های مرتبط با مدیریت شهری فعال هستند از شرکت‌های دانش‌بنیان استقبال کنند تا بتوانیم شهر را بهتر و به‌روزتر مدیریت کنیم.

مهدی یعقوبی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد نیز در این بازدید اظهار کرد: با توجه به تغییر رویکردی که در بحث تبلیغات سطح شهر داشتیم، فراخوانی داده شد که طی آن، شرکت‌های دانش‌بنیان شناسایی شدند.

وی افزود: هدف از این بازدید، شناخت این شرکت‌هاست که می‌توانند در اکران تلویزیون‌های شهری به ما کمک کنند، رویکرد ما کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان است.

یعقوبی با اشاره به این موضوع که اولویت ما با شرکت‌هایی است که تولیدات داخلی دارند، ادامه داد: این تغییر رویکرد در شهرداری سبب کاهش هزینه‌های جاری می‌شود، دیگر نیازی به نصب بنر نیست و همچنین سرعت‌عمل در اعیاد و روزهای خاص و مناسبت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی تأکید کرد: از دیگر مزیت‌های این تغییر رویکرد در شهرداری این است که زیبایی مناظر و فضاهای شهری دوچندان می‌شود و مدیریت کارها کنترل‌شده و هوشمند خواهد شد.

کد خبر 780699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.