تحقق ۳۴۰ میلیارد تومان بودجه در منطقه ۳ شهرداری قم

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم گفت: در چهار ماه نخست سال، ۱۰۳ میلیارد تومان به صورت صددرصد به صورت نقدی و ۲۴۰ میلیارد تومان به صورت غیرنقدی محقق شده است.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی منطقه ۳ شهرداری، اظهار کرد: منطقه سه شهرداری با ۲۳۰۰ هکتار مساحت و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ساکن در منطقه به عنوان رتبه سوم از لحاظ سرانه جمعیتی و رتبه دوم از لحاظ وسعت را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: منطقه سه از نظر جغرافیایی از ورودی شهر تهران آغاز و تا میدان آیت الله سعیدی ادامه داشته و با مناطق یک، هفت، شش هم مرز است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم در خصوص بودجه منطقه در سال ۱۴۰۳ از افزایش ۳۰ درصدی بودجه منطقه نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: بودجه منطقه در سال جاری ۵۶۵ میلیارد تومان است که مطابق پیش بینی‌های شده در اصلاحیه به بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان هم خواهد رسید.

روحانی وزیری اضافه کرد: ۲۴۰ میلیارد تومان از بودجه درآمدی سال جاری به صورت نقدی و ۳۲۵ میلیارد تومان از بودجه به صورت غیر نقدی و املاک است و باید تا پایان سال بر اساس برنامه اجرایی تأمین شود.

وی جایگاه منطقه از نظر بودجه درآمدی رتبه سوم ارزیابی کرد و گفت: در سال جاری پروژه‌های بسیار مهمی در منطقه سه پیش بینی شده و در تلاشیم تا منطقه به صورت مستقل اداره شود.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم افزود: در چهار ماه نخست سال ۱۰۳ میلیارد تومان به صورت صد درصد نقدی و ۲۴۰ میلیارد تومان به صورت غیر نقدی محقق شده است.

کد خبر 780669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.