قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۳ مرداد + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم مرداد_ با نوسان همراه است، قیمت تعداد زیادی از خودروها در مسیر افزایش و برخی نیز کاهش قرار دارند.

سمند سورن پلاس یکی از سدان‌های پرفروش ایران‌خودرو در معاملات امروز پنج میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با قیمت ۷۰۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

دنا پلاس (۶ سرعته) با رشد شش میلیون تومانی و نرخ ۷۸۸ میلیون تومان و پژو پارس سفارشی ELX با افزایش دو میلیون تومانی به نرخ ۶۸۹ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با جهش ۱۲ میلیون تومانی به نرخ ۸۸۰ میلیون تومان رسید.

رانا پلاس با افزایش شش میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۶۰۸ میلیون تومان و شاهین اتوماتیک G با افت چهار میلیون تومانی به نرخ ۷۹۴ میلیون تومان و تارا دستی V۱ با کاهش پنج میلیون تومانی به نرخ ۷۶۳ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۷ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۰۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۹۹ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۱۹ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۸۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۳۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۴۸ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۸۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۰۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۸ میلیون تومان، تارا دستی V1 به قیمت ۷۶۳ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 با قیمت ۸۸۸ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۰۸ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۰۸ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۹ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۸ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۲۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۳ مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز افت و خیز قیمت قابل توجه است.

جک J۴ آپشنال ارزان‌ترین سدان مونتاژی کرمان موتور نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان افت قیمت دارد و با ۷۷۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس تیگو ۸ پرومکس یکی از گران‌قیمت‌ترین خودروهای مونتاژی بازار است که از امروز با افت ۴۰ میلیون تومانی، وارد کانال دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان شده است.

تیگو ۷ پرو پرمیوم با ریزش ۱۰ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان و آریزو ۵ اسپورت با رشد ۱۱ میلیونی به نرخ یک میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس FX امروز ۱۰ میلیون تومان از دیروز گران‌تر شد و با نرخ دو میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان معامله می‌شود و جک J۴ با ریزش چهار میلیونی به نرخ ۷۷۲ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۴۲ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۷۲ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۹۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۳ مرداد + جدول

کد خبر 780631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.