قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۵ مرداد + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم مرداد_ در بسیاری از محصولات داخلی و مونتاژی رو به کاهش است اما تعداد از خودروها نیز با قیمت روزهای گذشته معامله می‌شوند.

سورن پلاس دوگانه‌سوز از محصولات داخلی ایران خودرو مانند مدل‌های دیگر با کاهش قیمت روبه‌رو است و این خودرو با افت هفت میلیون تومانی با قیمت ۷۱۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) نیز با افت ۱۱ میلیون تومانی به کانال ۹۴۹ میلیون تومان وارد شده است.

کوییک GXL بر خلاف دیگر مدل‌های خود که ثابت مانده‌اند با افت یک میلیون تومانی با قیمت ۴۰۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

رانا پلاس از محصولات داخلی نیز روند نزولی به خود گرفته و با کاهش شش میلیون تومانی به نرخ ۶۰۲ ارزش‌گذاری شد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس با قیمت ۶۹۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۹۵ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۹۹ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۸۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۲۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۴۵ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۸۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۰۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۷۵ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۲ میلیون تومان، تارا دستی V1 به قیمت ۷۶۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 با قیمت ۸۸۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۰۲ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۳ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۷ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۶ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۶۶ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۲۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۱۱ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۵ مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز تغییرات قیمت دیده می‌شود اما شدت و میزان آن کمتر است.

چانگان CS35 فول ۲۰۲۳ یکی از انواع تیپ این خودرو امروز با روند صعودی ۹۵ میلیون تومانی با قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

جک J4 از اقتصادی‌ترین محصولات کرمان موتور در معاملات امروز با افزایش سه میلیون تومان به قیمت ۷۷۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هیوندای النترا از محصولات مونتاژی کرمان موتور با افت ۹۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید.

کی‌ام‌سی J7 یکی از سدان‌های مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز روند ثابت را در هم شکسته و با افزایش ۱۳ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۶۰۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۶۱۱ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۵۲ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۴۳ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۷۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۹۷ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۵ مرداد + جدول

کد خبر 780629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.