قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۹ مرداد + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _دوشنبه بیست‌ونهم مرداد_ با افت و خیز قیمت‌ها به کار خود ادامه داد که این نوسان در بین محصولات داخلی بیشتر از خودروهای مونتاژی دیده می‌شود.

سورن پلاس و نوع دوگانه‌سوز از محصولات ایران خودرو، امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته و به ترتیب با نرخ ۶۹۱ و ۶۹۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

دنا پلاس (۶ سرعته) ۷۸۲ از دیگر محصولات این شرکت امروز با افت یک و نیم میلیون تومانی به قیمت ۷۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار و دنا پلاس توربو اتوماتیک با ریزش سه میلیون تومانی قیمت به ۹۲۳ میلیون تومان رسید.

ساینا S از محصولات شرکت سایپا امروز با رشد شش میلیون تومانی به نرخ ۴۱۰ میلیون و کوییک S با رشد چهار میلیونی به قیمت ۴۰۷ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۹ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۶۹۱ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۹۰ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۹۶ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۲۶ میلیون تومان، پژو پارس ۶۴۲ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۷۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۵۹۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۷۹ میلیونو ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۵۵ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۱ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۰ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۳ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۵ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۷ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۲۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۹ مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی رشد و ریزش قیمت‌ها از بازار محصولات داخلی کمتر است.

X۲۲ پرو دستی از محصولات شرکت مدیران خودرو با رشد پنج میلیونی قیمت به ۹۲۵ میلیون و X۳۳ کراس (اتوماتیک) با جهش ۲۵ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

تیگو ۷ پرو پرمیوم امروز ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به نرخ یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان و فونیکس FX با ریزش ۳۵ میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان رسید.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۲۵ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۲۶ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۱۵۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۷۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۹ مرداد + جدول

کد خبر 780628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.