قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۸ مرداد + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم مرداد_ با ریزش یا ثبات قیمت همراه است و تغییر قیمتی در بعضی از محصولات به ۶۰ میلیون تومان می‌رسد.

ساینا دنده‌ای S از سدان‌های اقتصادی شرکت سایپا امروز با افزایش دو میلیون تومانی روی نرخ ۴۰۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G سدان لوکس و رده بالای سایپا با ادامه روند نزولی خود و امروز نیز با با افت یک میلیون تومانی به قیمت ۶۹۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دستی V۱ از دسته محصولات ایران خودرو با افت ده میلیون تومانی به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان رسید.

پژوپارس TU۵ از هم‌رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو با افت سه میلیون تومانی به نرخ ۸۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۰ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۶۹۷ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۹۷ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۶۹۸ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۸۴ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۲۹ میلیون تومان، پژو پارس ۶۴۵ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۸۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۰۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۷۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۲ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تارا دستی V1 به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 با قیمت ۸۸۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۰۴ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۴ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۷ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۳ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۶۶ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۲۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۸ مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی مانند محصولات داخلی با تغییر همراه بوده است.

هیوندای النترا از محصولات مونتاژی کرمان موتور با افت ده میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ دو میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پیکاپ G۹ از دسته محصولاتی که برای حمل‌ونقل بار نیز از آن استفاده می‌شود، امروز با افت ۶۰ میلیون تومانی به قیمت سه میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

فیدلیتی پرایم پنج نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور مانند دیگر خودروهای این شرکت، با کاهش قیمت روبه‌روست و امروز با افت پنج میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۱۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۲۶ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۷۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۸ مرداد + جدول

کد خبر 780627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.