اجرای ۵۳ پروژه در منطقه ۲ اصفهان/ خانه کودک تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس اداره عمران منطقه ۲ شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی بودجه این منطقه نسبت به سال گذشته گفت: در حال حاضر ۵۳ پروژه در این منطقه در حال اجرا است و خانه کودک و نوجوان پارک قلمستان نیز با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۲۰ میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

علی مجلسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بودجه عمرانی ۱۴۰۳ منطقه ۲ شهرداری اصفهان در سال جاری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که نسبت به سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در حال حاضر این منطقه ۵۳ پروژه در دست اقدام دارد که شامل سه پروژه شاخص ازجمله پروژه احداث خانه کودک و نوجوان در پارک قلمستان می‌شود.

رئیس اداره عمران منطقه ۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای این پروژه از سال ۱۴۰۲ آغاز شده است و با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۲۰ میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

مجلسی با اشاره به اجرای هشت پروژه مهم‌منطقه‌ای در منطقه ۲ شهرداری اصفهان گفت: تعریض بزرگراه شهید خرازی با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان ازجمله این پروژه‌ها است، همچنین پروژه خیابان‌سازی ولی‌عصر (عج) دهنو با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۰ میلیارد تومان انجام و در سال جاری به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه احداث فرهنگسرای بابوکان نیز با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۷ میلیارد تومان در دست اقدام است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: ایمن‌سازی بزرگراه شهید خرازی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان در حال اجرا است و پروژه خیابان شمس‌آباد با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۲ میلیارد تومان در دست اقدام است.

رئیس اداره عمران منطقه ۲ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه آسفالت معابر در این منطقه گفت: این پروژه نیز تا پایان سال جاری با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

کد خبر 780516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.