فضای نمایشگاهی اصفهان ۶۰ درصد افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه احداث فاز دوم نمایشگاه از سال گذشته آغاز شد، گفت: سالن شماره ۲ این فاز از نمایشگاه با مساحت حدود ۷۲۰۰ متر در مرحله فونداسیون و اجرای سازه قرار دارد که با بهره‌برداری از آن حدود ۶۰ درصد به فضای نمایشگاه اصفهان اضافه خواهد شد.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۳۶ عنوان نمایشگاهی عمومی و تخصصی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برپا و ۱۷۰ رویداد مختلف در کنار هر نمایشگاه با هدف بسترسازی، تسهیلگری و شبکه‌سازی با حضور متخصصان، صنعتگران و فعالان اقتصادی با هدف ارتقا سطح صنعت کشور و استان برگزار شد، همچنین بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه‌ها بازدید داشتند.

وی با اشاره به اینکه مزیت حضور و بازدید بازدیدکنندگان نصیب صنایع استان می‌شود، افزود: ما در نمایشگاه بستر گفت‌وگو و بازدید را فراهم می‌کنیم تا به اقتصاد کشور و به ویژه استان اصفهان کمک کنیم و شاهد بالندگی بیشتر این مرز و بوم باشیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: میزبانی از ۲۵ هیئت تجاری از ۱۹ کشور، از دیگر اقداماتی بود که سال گذشته در شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان رقم خورد.

طحانیان با بیان اینکه احداث فاز دوم نمایشگاه از سال گذشته آغاز شد، گفت: سالن شماره ۲ این فاز از نمایشگاه با مساحت حدود ۷۲۰۰ متر در مرحله فونداسیون و اجرای سازه قرار دارد که با بهره‌برداری از آن حدود ۶۰ درصد به فضای نمایشگاه اصفهان اضافه خواهد شد.

کد خبر 780488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.