آملی‌ها برای طلایی المپیک پاریس سنگ تمام گذاشتند+ فیلم

آملی‌ها در استقبال از محمدهادی ساروی، کشتی‌گیر فرنگی‌کار کشورمان که در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آملی‌های ورزشکار دوست ورزشکار پرور شامگاه_دوشنبه بیست‌ودوم مرداد_ با حضور در میدان قائم این شهر به استقبال از قهرمان ملال‌آور طلای زرد المپیک ۲۰۲۴ فرانسه، محمدهادی ساروی آمدند و با شور و شوق خاص این کشتی‌گیر قهرمان در آغوش خود گرفتند.

اهالی دیار شهر هزارسنگر در کنار استقبال از ساروی قهرمان از مربی توانمند و پرتلاش و متعهدش حسن حسین‌زاده با شیفتگی و هیجان فراوان استقبال کردند و بارها نام مربی را صدا می‌زدند.

مردم ورزش دوستی که در این دوره از مسابقات المپیک ۲۰۲۴ فرانسه دو کشتی‌گیر فرنگی و آزادکار اعزامی داشتند با سرافرازی دو ورزشکار آملی موفق به کسب طلا و نقره از آن خود کردند و مسئولان شهرستان چون امام جمعه آمل، فرماندار ویژه آمل، فرمانده انتظامی آمل، فرمانده سپاه آمل همراه مردم در این استقبال بودند.

قدردانی از محمدهادی ساروی توسط آملی‌های باتعهد و همراه ورزشکاران این شهرستان اعم از کودک خردسال، نوجوان مشتاق، جوان برومند و زنان و دختران، از میدان قائم تا میدان ۱۷ شهریور آن‌هم با پای پیاده حال و هوای خاصی به فضای شهری ایجاد کرده بود.

استقبالی که بین آنها قهرمانان این شهرستان و استان پهلوان قاسم رضایی، بابک بهمنی، علی ارسلان، محسن حاجی‌پور بودند، پایان بخش آن در مرکز شهر با در آغوش گرفتن مادر از فرزند قهرمانش و بدرقه آملی‌ها از این ملال‌آور طلای المپیک فرانسه به سمت زادگاهش روستای دارکلای آمل به مایان رسید.

کد خبر 780480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.