قرارداد نصب، ساخت و راه‌اندازی تله‌سیژ دره نورالشهدا اراک تصویب شد

در صحن علنی شورای شهر اراک، قرارداد نصب تجهیزات‌، اجرا و احداث تله سیژ در دره نورالشهدا اراک تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، در یکصد و چهل و نهمین جلسه صحن علنی شورا اسلامی کلان‌شهر اراک که عصر امروز _دوشنبه بیست و دوم مرداد_ به ریاست محمد عسگری برگزار شد، بررسی پیشنهاد کمیسیون عمران و شهر سازی در خصوص عقد قرارداد به صورت واگذاری با موضوع طراحی مهندسی تهیه و نصب تجهیزات و اجرا و احداث تله سیژ دونفره در دره نور الشهدا از طریق واگذاری با شرکت تله کابین توچال وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان با ۱۰ رأی موافق به تصویب رسید.

در این جلسه بررسی لایحه پیشنهادی شهرداری در خصوص موافقت با عضویت سید مجید میر اکبری رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان اراک در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با ۱۱ رأی موافق تصویب شد.

همچنین آرای کمیسیون ماده ۷ در خصوص حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها با موضوع پلاک ثبتی در انتهای خیابان امام خمینی بین ساختمان‌های جهاد نصر مبنی بر اینکه ملک مذکور باغ است، بررسی و با ۱۱ رأی موافق به تصویب رسید.

بررسی آرای کمیسیون ماده ۷ مبنی بر حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها با موضوع پلاک ثبتی واقع در خیابان جهانگیری کوچه پور ایمانی مبنی بر اینکه ملک مذکور باغ نمی‌باشد با ۱۱ رأی موافق تصویب شد.

کد خبر 780456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.