برای اجرای پروژه خط لوله دوم انتقال گاز اردبیل به گرمی ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است

فرماندار شهرستان گرمی گفت: پروژه خط لوله دوم انتقال گاز اردبیل به شهرستان گرمی فردا به بهره‌برداری خواهد رسید و برای این طرح عظیم و پرهزینه در دولت سیزدهم، ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است که با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح گاز شهرستان گرمی به‌صورت کامل تامین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسین مولایی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تأمین زیرساخت و گازرسانی به صنایع تبدیلی و تکمیلی منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای طرح عظیم و پرهزینه خط دوم انتقال گاز اردبیل به گرمی در دولت سیزدهم، ۱,۰۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است که با افتتاح و بهره برداری از این طرح، گاز شهرستان گرمی به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی تأمین خواهد شد.

وی از بهره‌برداری و افتتاح پروژه بزرگ خط لوله دوم انتقال گاز اردبیل به گرمی خبر داد و افزود: هدف از اجرای طرح خط دوم انتقال گاز به این شهرستان جلوگیری از افت فشار گاز به‌ویژه در فصل زمستان و همچنین پایدار سازی و تأمین گاز صنایع مادر و بزرگ در آینده در سطح شهرستان گرمی است.

فرماندار شهرستان گرمی اظهار کرد: خط اول انتقال لوله گاز به شهرستان ۱۶ اینچی بود که طرح دوم خط انتقال به‌صورت لوله ۲۴ اینچی عملیاتی شد که در آبادانی و رونق اقتصادی، کشاورزی و همچنین افزایش صنایع تبدیلی و تکمیلی منطقه مؤثر خواهد بود.

مولایی اظهار داشت: آئین افتتاح این طرح عظیم و مهم، فردا با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و مقامات عالی استان در حد فاصل روستای بنه و تکانلو برگزار خواهد شد.

کد خبر 780417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.