عزم و اراده خبرنگاران مهم‌ترین عامل تبیین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) گفت: عزم و اراده و انگیزه اصحاب رسانه و خبرنگاران مهم‌ترین عامل تبیین و خنثی کننده تحریف است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی امروز _ دوشنبه بیست‌ودوم مرداد_ در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه جهاد تبیین تکلیف واجب و قطعی است، اظهار کرد: عزم، اراده و انگیزه اصحاب رسانه و خبرنگاران مهم‌ترین عامل در تبیین و خنثی‌کننده تحریف است.

وی افزود: اگر غدیر درست تبیین می‌شد، عاشورا به این شکل اتفاق نمی‌افتاد، اگر امروز هم وقایع غزه درست تبیین شود، نتیجه آن شکست قطعی دشمن خواهد بود، اگر انقلاب اسلامی درست تبیین شود، دشمن نمی‌تواند در موقعیت‌های مختلف از بین ما برای خودش یارگیری کند و جامعه انقلابی ماندگار خواهند ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره با اشاره به نقش حضرت زینب (س) و حضرت امام سجاد (ع) در راستای تبیین واقعه کربلا، تصریح کرد: امام سجاد (ع) ۳۴ سال به تنهایی رسانه‌ی واقعه کربلا بود و از هر فرصتی برای تبیین استفاده می‌کرد.

حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به رعایت تقوا در انتشار اخبار، گفت: تقوای در کار رسانه‌ای باید سرلوحه کارِ اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد انقلابی باشد؛ زیرا دشمن به مباحثی همچون حفظ آبروی انسانی و صدق و کذب خبر کاری ندارد و نمونه‌های آن را در فتنه‌های گوناگون دیده‌ایم، باید تقوا در کار رسانه‌ای بر اساس آموزه‌های دینی رعایت شود.

کد خبر 780405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.