دپوی ۴۳۰ هزار آب بسته‌بندی در مرز مهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از دپوی ۴۳۰ هزار آب بسته‌بندی در مرز مهران با هدف تامین آب پایدار در این پایانه مرزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد محمدی ظهر امروز _ دوشنبه بیست و دوم مرداد_ در جمع خبرنگاران از دپوی ۴۳۰ هزار آب بسته‌بندی شده در سردخانه قرارگاه اربعین شرکت آب و فاضلاب در مرز مهران با هدف تأمین آب پایدار در پایانه مرزی مهران خبر داد و اظهار کرد: جهت تسریع در عملیات تخلیه و بارگیری آب‌های بسته بندی شده‌، یک دستگاه "لیفتراک برقی" در محل سردخانه دپو آب‌های بسته بندی شده استقرار یافت.

وی افزود: امسال و با هدف تأمین آب پایدار در پایانه‌های شهید رئیسی و شهید سلیمانی مهران، پروژه‌های جدیدی تعریف و اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: امسال با برنامه‌ریزی و اقدامات صورت گرفته، هدف تأمین آب پایدار در پایانه‌های شهید رئیسی و شهید سلیمانی است و بدین منظور به میزان ۱۳۰ لیتر بر ثانیه آب از چاه‌های موجود استحصال و وارد شبکه توزیع در این پایانه‌ها می‌شود

محمدی تاکید کرد: نیروهای ستادی و عملیاتی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به صورت شبانه‌روز در مهران تا پایان کنگره عظیم اربعین حضور دارند.

کد خبر 780394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.