قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۲ مرداد + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _دوشنبه بیست‌ودوم مرداد_ در بیشتر محصولات داخلی، مونتاژی و وارداتی با کاهش روبه‌رو است و برخی از محصولات مونتاژی نیز تا ۸۵ میلیون تومان ارزان‌تر شدند.

ساینا اتوماتیک S یکی از ارزان‌ترین سدان‌های دنده اتومات بازار امروز سه میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۵۴۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G با مدل ۱۴۰۳ سدان لوکس شرکت سایپا نیز نسبت به روزهای گذشته ۸.۵ میلیون تومان افت قیمت دارد و با نرخ ۷۰۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سمند سورن پلاس یکی از سدان‌های محبوب و پرفروش ایران‌خودرو در معاملات امروز هشت میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با قیمت ۷۱۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا دنده‌ای V1 از صبح امروز تنها سه میلیون تومان افت قیمت داشته و به نرخ ۷۷۲ میلیون تومان رسیده است.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس با قیمت ۷۰۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۹۵ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۳۳ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۸۲ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۳۲ میلیون تومان، پژو پارس ۶۴۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۹۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۸ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۲ میلیون تومان، تارا دستی V1 به قیمت ۷۶۸ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 با قیمت ۸۸۸ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۰ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۲ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۹ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۰۸ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۷ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۷۸ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۱۲ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۲ مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز افت قیمت دیده می‌شود.

جک J4 آپشنال ارزان‌ترین سدان مونتاژی کرمان موتور نسبت به روز گذشته هشت میلیون تومان افت قیمت دارد و با ۷۸۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ام‌وی‌ام X33 کراس اتومات از جدیدترین محصولات مدیران خودرو امروز ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس تیگو ۸ پرومکس یکی از گران‌قیمت‌ترین خودروهای مونتاژی بازار است که از امروز با افت ۴۰ میلیون تومانی، وارد کانال دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان شده است.

سوبا M4 لوکس‌ترین محصول مونتاژی شرکت فردا موتورز نیز امروز رکورددار افت قیمت در بازار است. این کراس‌اوور چینی با افت ۸۵ میلیون تومانی که تجربه کرد به کانال دو میلیارد و ۲۰ میلیون تومان رسید.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۲۵ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۰ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۱۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۲۲ مرداد + جدول

کد خبر 780338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.