قرارداد ۷ میلیارد ریالی برای اجرای طرح‌های تنش آبی مازندران

مدیرعامل آبفا مازندران با اشاره بر اجرای پروژه‌های تنش آبی در ۱۹ شهرستان از قرارداد هفت میلیارد ریالی برای اجرای این طرح‌ها با پیمانکاران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، بهزاد برارزاده، صبح امروز_دوشنبه بیست‌ودوم مرداد_ در نشست با مدیران مدارس تیم پیشرفت و تحول و هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج فرهنگیان سپاه کربلای این استان اظهار کرد: هم‌اکنون در ۱۹ شهرستان مازندران پروژه‌های تنش آبی در حال اجراست.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص آب‌رسانی به مناطق مختلف و انجام طرح‌های آب‌رسانی در سطح استان، افزود: براین اساس دغدغه‌های مازندران را شناسایی و دسته‌بندی و مطابق آن کتابچه تنش آبی را تهیه کردیم.

مدیرعامل آبفای مازندران با بیان اینکه براساس این برنامه، نقاط قوت و ضعف امورات در سطح استان به صورت ماهانه و فصلی در قالب ارزیابی پیشران، بررسی و پیگیری می‌شود، عنوان کرد: برای اجرای طرح‌های تنش آبی با پیمانکاران بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال قرارداد بسته شد.

وی با اعلام بر اینکه از طریق قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی، بنیاد برکت، اعتبارات مسئولیت اجتماعی وزارت نفت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و … نیز به سمت جذب اعتبار و اجرای طرح‌های آب‌رسانی رفتیم، یادآور شد: مازندران باید شهر ملی دیده شود و با توجه به حجم ورود مسافر در ایام تعطیل و تابستان به این استان، با کمبود آب مواجه می‌شویم که برای رفع این مشکل تدابیر لازم اندیشیده شد.

مدیرعامل آبفا مازندران با اشاره به وجود ۱۶ آزمایشگاه مرجع آب و فاضلاب در این استان مطرح کرد: از طریق این آزمایشگاه‌ها، کیفیت آب و فاضلاب به طور مستمر پایش می‌شود.

برارزاده با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های فاضلاب در شهرهای ساحلی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸ شهر استان دارای طرح اجرایی فاضلاب است و شش شهر نیز تحت پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با سرلوحه قرار دادن شعار (رسم ما رسم سقایی است، از خود می‌گذریم از وظیفه خود نمی‌گذاریم) سعی داریم، وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهیم.

کد خبر 780336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.