شورای اجتماعی محلات، برگ زرین مدیریت شهری است

رئیس شورای شهر مشهد گفت: یکی از برگ‌های زرین شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، بها دادن به تشکل ها و تقویت مشارکت اجتماعی است تا جایی که یکی از مهمترین مصوبات شورا، یعنی پروژه های زود بازده بر پایه همین مردم محوری و مشارکت اجتماعی شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، مهدی ناصحی، صبح امروز_ دوشنبه بیست‌ودوم مرداد_ در یکصدو بیست‌وسومین صحن علنی شورای شهر مشهدمقدس، ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت رقیه (س) و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و گرامیداشت روز بزرگداشت سلمان فارسی اظهار کرد: امروز دوشنبه بیست‌ودوم مرداد، روز بزرگداشت تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی است، تشکل‌های مردمی برخاسته از بطن جامعه هستند و از این رو مسائل را از نزدیک و از درون جوامع محله‌ای مشاهده و درک می‌کنند، یکی از برگ‌های زرین شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، بها دادن به تشکل‌ها و تقویت مشارکت اجتماعی است تا جایی که یکی از مهمترین مصوبات شورا، یعنی پروژه‌های زود بازده بر پایه همین مردم محوری و مشارکت اجتماعی شکل گرفته است.

وی افزود: نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم، حضور ورزشکاران غیرتمند و افتخار آفرین جمهوری اسلامی ایران در المپیک پاریس است که با حضور قدرتمند و غیرتمندانه در رقابت‌ها و کسب نتایج درخشان و مدال‌های خوشرنگ افتخار دیگری را در کارنامه ورزشی ثبت کردند، بدین‌وسیله از تمام ورزشکاران کشورمان در المپیک و به ویژه مدال‌آوران تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: همدلی و همکاری را اساس فعالیت‌ها و کلید حل مشکلات شهر می‌دانیم و این نگاه را نه تنها در سطح محلی بلکه در سطح ملی و بین‌المللی نیز دنبال می‌کنیم، چراکه مشهدالرضا (ع) یک شهر جهانی و متعلق به شیعیان سراسر این کره خاکی است.

ناصحی افزود: طی روزهای اخیر شاهد آغاز اعزام کاروان خدام الحسین (ع) شهرداری مشهد به کشور عراق و شهر نجف برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستیم، حدود ۵۰۰ نفر از پاکبانان عملیات رفت‌وروب و نظافت برخی از خیابان‌های اصلی منتهی به حرم شهر نجف را عهده‌دار هستند.

به گزارش ایمنا، در پایان این جلسه به مناسبت روز خبرنگار از جمعی از خبرنگاران حوزه شهری از جمله محمد ظفر سرپرست و سیدحسین میرپور عکاس خبرگزاری ایمنا در خراسان‌رضوی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 780320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.