جاده «جوان» ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز آماده بهره‌برداری شد

شهردار منطقه ۳ تبریز از اتمام عملیات عمرانی جاده جوان در راستای تعریض و بازگشایی امتداد این جاده و ساماندهی ورودی شرقی ورزشگاه یادگار امام(ره) خبر داد و گفت: با تلاش همکاران عمرانی منطقه، پروژه بازگشایی و تعریض یک کیلومتری، جاده جوان آماده‌ بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، علی قاسمی صبح امروز _دوشنبه بیست و دوم مرداد_ اظهار کرد: عملیات تعریض و بازگشایی امتداد خیابان جوان به طول یک کیلومتر و عرض ۳۵ متر به اتمام رسید، در این راستا عملیات احداث دیوار سنگی به ارتفاع ۳ متر و حجم ۲۰۰۰ متر مکعب به اتمام رسیده و نزدیک به ۳۰۰۰ متر طول جدول گذاری انجام شده است.

وی با اشاره به اتمام عملیات عمرانی این پروژه افزود: با تلاش همکاران معاونت عمرانی منطقه این پروژه آماده بهره‌برداری کامل شد.

شهردار منطقه ۳ تبریز خاطرنشان کرد: این پروژه دارای دو لاین رفت و برگشت است که برای همسطح‌سازی لاین‌های رفت و برگشت، به طول ۴۵۰ متر و در ارتفاع ۱۰ متر و به حجم ۸۰۰ هزار متر مکعب عملیات خاک برداری و خاک‌ریزی انجام شده است.

قاسمی با اشاره به توزیع ۳۰۰۰ تن آسفالت در این مسیر اضافه کرد: جدول‌گذاری جوی‌های سمت شرقی و غربی و رفیوژ میانی این جاده به طول ۳۰۰۰ متر به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: علاوه بر بازگشایی امتداد جاده جوان به طول یک کیلومتر، با جابجایی دال‌های بتنی کناره مسیر این جاده نیز به عرض سه متر تعریض شده و در کنار آن یک فقره پارکینگ در ورودی شرقی این ورزشگاه به ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو جهت تسهیل در رفت و آمد تماشاگران تیم تراکتور در ورودی شرقی این ورزشگاه احداث شده است.

شهردار منطقه ۳ تبریز تاکید کرد: با اجرای عملیات عمرانی در ضلع شرقی ورزشگاه یادگار امام (ره)، خیابان جوان به عنوان مسیر دسترسی به استادیوم به طول یک کیلومتر افزایش و عرض آن تا ۳۵ متر تعریض شد.

قاسمی با اشاره به اینکه با بازگشایی امتداد خیابان جوان، آب‌های سطحی ناشی از نزول باران و جاری از بالادست اتوبان کسایی نیز مهار خواهد شد، گفت: هنگام نزول باران، گل و لای تپه‌ها به خیابان جوان و اتوبان کسایی سرریز و باعث ایجاد چهره نازیبا در این منطقه می‌شود که با انجام عملیات عمرانی و احداث کانال در این منطقه، آب‌های سطحی به داخل کانال‌ها هدایت خواهند شد.

وی افزود: با بازگشایی امتداد خیابان جوان، کدهای ارتفاعی این مسیر نیز اصلاح شد.

کد خبر 780291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طه IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۳
    2 2
    عالی شد
  • جواد IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
    0 0
    مشکل اصلی راه کنارمنطقه سپاه هست که باید آسفالت بشه راه رو خیلی نزدیک می کنه به استادیوم