واژگونی تانکر حامل گاز مایع در محدوده پل راه‌آهن اصفهان حادثه‌ساز شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان جزئیات تکمیلی واژگونی تانکر حامل سوخت گاز مایع در مسیر محور فرعی انارک_ شهراب را تشریح کرد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره واژگونی تانکر حامل سوخت گاز مایع در اصفهان، اظهار کرد: واژگونی تانکر حامل گاز مایع ساعت ۲۱:۰۰ روز گذشته، بیست و یکم مرداد در مسیر محور فرعی انارک_ شهراب در محدوده پل راه‌آهن ۸۰ کیلومتری شهر نائین گزارش شده است.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه بلافاصله عوامل مدیریت بحران فرمانداری شهرستان، راهداری، پلیس راه، شرکت گاز، شرکت نفت، شهرداری و آتش‌نشانی در محل حاضر شدند و برای ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در پی واژگونی تانکر حامل سوخت گاز مایع در مسیر محور فرعی انارک_ شهراب، راننده تانکر مجروح شد، تصریح کرد: در پی جراحات حاصل از این حادثه، بلافاصله راننده توسط تیم‎‎‌های امدادی و متخصص به مرکز درمانی منتقل شد.

شیشه‌فروش گفت: به دنبال وقوع حادثه مذکور ایمن‌سازی و اعمال محدودیت تردد در محور مربوطه انجام و اطلاع‌رسانی لازم به مدیریت راه‌آهن برای انجام تمهیدات ضروری ایمنی در حرکت ترن‌ها نیز انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شده است با پیگیری شرکت نفت و همکاری راهداری و از طریق شرکت مالک خودرو، تخلیه محموله و انتقال تانکر به صورت ایمن به بیرون محور عملیاتی شود.

کد خبر 780260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.