خدمات ۱۷ میلیارد ریالی داوطلبان هلال احمرمازندران

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر مازندران از خدمات ۱۷ میلیارد ریالی داوطلبان هلال احمر استان در محرم سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، مهدی معین لموکی از خدمات ۱۷ میلیارد ریالی داوطلبان هلال‌احمر مازندران به مناسبت ایام ماه محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد و اظهار کرد: در این ایام تدارک ۲۹ سفره مهربانی با بهره‌وری ۶۲۸۰ نفر و به ارزش هشت میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال، تهیه و توزیع ۴۵۷۲ پرس غذای گرم به ارزش چهار میلیارد و ۶۹۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال انجام شد.

وی افزود: همچنین تهیه و توزیع ۳۵۷ بسته معیشتی با بهره‌وری ۹۶۲ نفر و به ارزش دو میلیارد و ۲۹۰ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال از مهم‌ترین اقدامات داوطلبان هلال احمر مازندران در محرم سال‌جاری بوده است.

معاون داوطلبان هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه ۵۷ ایستگاه صلواتی و موکب با خدمت‌رسانی به ۵۹۸۴ نفر و به ارزش یک میلیارد و ۷۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال برپا شد، عنوان کرد: همچنین اهدای خون توسط ۳۶۶ نفر از دیگر خدمات داوطلبان هلال‌احمر مازندران در ایام محرم بوده است.

لموکی خاطرنشان کرد: ارزش مجموع خدمات ارائه شده توسط داوطلبان این جمعیت در بازه زمانی فوق بیش از ۱۷ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر 780258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.