تدوین برنامه ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ ذیل راهبردهای برنامه اصفهان ۱۴۱۰

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ ذیل راهبردهای اولویت‌دار برنامه اصفهان ۱۴۱۰ گفت: در سلسله مراتب نظام برنامه‌ریزی، برنامه راهبردی را خواهیم داشت که تا سطح ۱۴۱۰ پیش‌بینی شده است.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هم‌اکنون در حال تدوین برنامه عملیاتی ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ ذیل راهبردهای اولویت‌دار برنامه اصفهان ۱۴۱۰ هستیم.

وی افزود: در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان در سلسله مراتب نظام برنامه‌ریزی، برنامه راهبردی را خواهیم داشت که تا سطح ۱۴۱۰ پیش‌بینی شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تصریح کرد: این برنامه راهبردی در قالب یک سری برنامه‌های عملیاتی دو تا سه ساله شکسته می‌شود و در حال حاضر برنامه عملیاتی ۱۴۰۴ و ۱۴۰۵ در حال تدوین است.

ابراهیمی ادامه داد: برنامه ۱۴۰۴ همراه با پروژه‌های شاخص، منطقه‌ای، مهم منطقه‌ای و محله‌محور ارائه و برنامه ۱۴۰۵ تا لایه پروژه‌های شاخص و برآورد و تعادل منابع انجام خواهد شد که امیدواریم تا پیش از بودجه ۱۴۰۴ برنامه عملیاتی و سبد پروژه‌ها مشخص شده باشد تا در بودجه بتوانیم اولویت پروژه‌ها و درنهایت تعادل سالانه را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر شاخص‌های کمی در تمام حوزه‌ها احصا شده است و مبتنی بر این شاخص‌ها در حال ارائه پروژه‌ها هستیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: در قالب کارگروه‌های تخصصی با حضور سازمان‌ها و تمام مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر، سبد پروژه‌ها در سامانه سیگما وارد خواهد شد و مبنایی برای غربالگری و اولویت‌بندی پروژه‌ها خواهد شد.

ابراهیمی با اشاره به ارائه اصلاح بودجه در مقطع نخست خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که به هر دلیل نیازمند اتفاقات خوب است و باید شارژ مالی شوند، در کمیسیون شورا در حال بررسی است که امیدواریم در این اصلاح بودجه پروژه‌هایی که کسری بودجه دارد، دیده شوند.

کد خبر 780246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.