بسته‌ تشویقی برای سازندگان مسکن در اهواز

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به بسته تشویقی جدید شهر اهواز برای ساخت‌وساز گفت: تخفیف به صورت پلکانی تا پایان دی ۱۴۰۳ در این بسته پیش‌بینی شده است تا جهشی در صنعت ساخت‌وساز شهر اهواز باشد.

حمید دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: بسته تشویقی به منظور حمایت از سازندگان، رونق تولید و حمایت از سرمایه‌گذاران این صنعت در صحن علنی شورای شهر اهواز تصویب شده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته چنین بسته تشویقی اواخر سال تصویب می‌شد، اما برای رفاه حال مردم اهواز و استفاده بیشتر مردم از تخفیف‌ها، امسال این بسته در نیمه اول سال ارائه و تصویب شده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به بسته تشویقی جدید شهر اهواز برای ساخت‌وساز، اضافه کرد: تخفیف به صورت پلکانی تا پایان دی ۱۴۰۳ در این بسته پیش‌بینی شده است تا جهشی در صنعت ساخت‌وساز شهر اهواز باشد، این بسته حمایتی برای تمام سازندگان از جمله شهروندان و انبوه‌سازان در نظر گرفته شده است.

دغاغله تصریح کرد: براساس این مصوبه برای عموم شهروندان اهوازی که احداث بنا و ساخت‌وساز داشته باشند و برای هر نوع عوارض ساختمانی و اعضای انجمن صنفی انبوه‌سازان و سازندگان مسکن و ساختمان، تخفیف در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح بیشترین تخفیف به صورت پلکانی اعمال می‌شود که تا دی ۱۴۰۳ اعتبار دارد و پس از آن عوارض با نرخ مصوب قبلی اعمال می‌شود.

کد خبر 780245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.