ارائه خدمت مرکز فوریت‌های پزشکی شهید قاسم سلیمانی در مهران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: چهار گیت ورود و خروج برای داروخانه مرکز فوریت‌های پزشکی شهید قاسم سلیمانی در پایانه مرزی مهران و داروخانه‌های شبانه‌روزی در سطح شهرستان‌ها به مردم و زائران خدمات ارائه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، هدایت حیدری‌زاده عصر دیروز _یکشنبه بیست‌ویکم مرداد_ در آئین افتتاح این پروژه، اظهار کرد: استان ایلام به عنوان خادم سید الشهدا شناخته می‌شود و هرساله شاهد حضور خیل عظیمی از زائران در مرز مهران به عنوان نزدیک‌ترین و امن‌ترین مرز در ایام کنگره عظیم اربعین حسینی هستیم.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این ایام با ۱۵۰ آمبولانس، ۲۱ اتوبوس‌آمبولانس، ۱۱ موتورلانس و شش بالگرد، ۱۰ بیمارستان در سطح شهرستان‌ها، مرکز غربالگری بیماری‌های سندرومیک در ورودی مرز، چهار گیت ورود و خروج برای داروخانه مرکز فوریت‌های پزشکی شهید قاسم سلیمانی در پایانه مرزی مهران و داروخانه‌های شبانه‌روزی در سطح شهرستان‌ها به مردم و زائران خدمات ارائه می‌کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: در راستای تکریم کارکنان سلامت و اسکان میهمانان، یک مجتمع ۱۵ واحدی در شهر مهران احداث شده است و تکمیل و تجهیز آن با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و در کمتر از یک ماه صورت پذیرفت.

حیدری‌زاده اضافه کرد: این مجموعه می‌تواند بیش از ۹۰ نفر از میهمانان را به بهترین نحو ممکن و با شرایط مطلوبی در خود اسکان دهد.

عادل مقصودی‌نژاد، سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز در این آئین تاکید کرد: این مهمانسرا علاوه بر دارا بودن ۱۵ واحد، دارای دو آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام نیز است که با حمایت ویژه معاونت توسعه وزارت بهداشت و با تلاش شبانه‌روزی همکاران خدوم پشتیبانی و رفاهی دانشگاه در کمترین زمان ممکن تکمیل و تجهیز شده است.

وی اضافه کرد: این مهمانسرا در زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع و در ۱۰۰۰ مترمربع زیر بنا احداث شده است.

کد خبر 780217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.