نصب ۳۲۰۰ تابلو و ۶۰۰ کیلومتر خط‌کشی در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی چهارماه گذشته نزدیک به ۳۲۰۰ تابلو نصب و بیش از ۶۰۰ کیلومتر خط‌کشی در محورهای خراسان جنوبی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، اسداله جلال‌زاده امروز _یکشنبه بیست و یکم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تشخیص و تعیین مسیر در جاده‌ها از مهم‌ترین عواملی است که به کاربران جاده‌ای کمک می‌کند تا در تردد دچار مشکل نشوند و بر این اساس این اداره برای ارتقای ایمنی محورهای حوزه استحفاظی اموری چون خط‌کشی، نصب تابلو و اصلاح شیب شیروانی و دیگر فعالیت‌های راهداری را به‌طور مستمر انجام می‌دهد تا کاربران جاده‌ای به سلامت در مسیری ایمن طی طریق کنند.

وی در ادامه ضمن اشاره به انجام ۶۰۶ کیلومتر خط‌کشی به همراه طراحی، ساخت، جانمایی و نصب ۳۱۵۱ عدد انواع تابلوهای اخباری، اطلاعاتی و انتظامی در چهار ماه گذشته افزود: ۳۲۰ متر مربع تابلو تعمیر و نصب، هفت هزار متر گاردریل جانمایی و همچنین ۵۶ دماغه نیز ایمن‌سازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی همچنین به شناسایی ۴۸ مورد تخلفات حریم راه‌ها اشاره و بیان کرد: برخورد و قلع و قمع تخلفات صورت گرفته در حریم جاده‌ها به همراه جمع‌آوری تابلو و دسترسی غیرمجاز نیز به تعداد ۸۷ مورد رسیده است.

جلال زاده ادامه داد: ۲۸ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی هم در محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی اجرا شد.

کد خبر 780174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.