هیچ یک از ورزشکاران البرز سهمیه المپیک نداشتند

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: هیئت‌های ورزشی استان بدون در نظر گرفتن استعدادهای موجود فعالیت کرده و دچار روزمرگی شدند همین امر موجب شد که امسال البرز سهمیه برای المپیک، ۲۰۲۴ را کسب نکند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، بهزاد فروغی ظهر امروز _یکشنبه بیست و یکم مرداد_ در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران استان برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران مجاهدین فی سبیل الله هستند از این‌رو رسالت رسانه‌ها بسیار سنگین است و وقتی قلم می‌زنند خدا را در نظر می‌گیرند تا اتفاقات خوبی رقم زنند.

وی با بیان اینکه نقدها باید منصفانه و سازنده باشد، افزود: اداره کل ورزش و جوانان البرز همچون سایر ادارات و سازمان‌های دیگر با چالش‌ها و مشکلاتی روبرو است که به راحتی نباید از آن گذر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ضمن اشاره به زندگی جهان پهلوان تختی و نوع نگرش او، با تاکید بر اینکه شرافت و مردانگی بایستی نه تنها در ورزش بلکه در تمام زندگی باشد، گفت: متأسفانه گاهاً در ورزش از اخلاق دور شده‌ایم و تکالیفی که بر عهده رؤسای هیئت‌های ورزشی است به درستی انجام نمی‌شود.

وی در بخشی از سخنانش در خصوص نظارت بر عملکرد استخرها در سطح استان گفت: برخی از استخرها مجوز ندارند و در طی این سال‌ها با مشکلاتی از جمله نبود هیئت نجات غریق مواجه هستند.

مدیرکل ورزش و در استان البرز ادامه داد: موردی که در خصوص نظارت بر استخر دانش در کرج بوده و شکایت‌های بسیاری از این مجموعه شده است، دستور پلمپ آن داده شد.

فروغی با تاکید بر اینکه خط قرمز ما جان مردم و بهداشت عمومی در استخرها است، گفت: یک صدمه در استخر اولین و آخرین اشتباه خواهد بود از این‌رو دستور پلمپ استخر دانش داده شده است.

وی در خصوص سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه بنا به گفته خودتان نظارت بر عملکرد هیئت‌های ورزشی ضروری است پس چرا تا به حال انجام نشده است، همچنین چرا تیم ورزشی از استان البرز عازم المپیک ۲۰۲۴ نشده است، گفت: نظارت وظیفه ذاتی هیئت‌ها است و در انتخاب رؤسای هیئت‌های ورزشی گاهاً اشکالاتی پیش می‌آید در این خصوص نیاز به افراد دلسوز داریم و سعی می‌کنیم بیشتر در این خصوص تلاش کنیم.

مدیرکل ورزشی و جوانان استان البرز اضافه کرد: برخی از رشته‌های ورزشی در البرز از جمله تکواندو کاراته و کشتی در کشور برند شده‌اند اما متأسفانه هیئت‌های ورزشی ما گرفتار روزمرگی شده‌اند.

فروغی ادامه داد: این هیئت‌ها مسابقه برگزار می‌کنند اما استعدادیابی نمی‌شود در صورتیکه رؤسای هیئت‌ها و هیئت رئیسه با فدراسیون باید تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند.

وی گفت: متأسفانه امسال البرز سهمیه برای المپیک، ۲۰۲۴ را کسب نکرده است.

کد خبر 780165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.