اعتراض زارع به داوری فینال المپیک

امیرحسن زارع گفت: در دیدار فینال به حریف من ارفاق کردند، به طوری که دو یا سه بار به او اخطار و به من پوئن ندادند. تیم داوری به حریف کمک کردند و این از همه بیشتر مرا ناراحت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین زارع نماینده کشورمان در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان، در دیدار فینال مقابل پتریاشویلی کشتی گرفت. پتریاشویلی از ابتدای کشتی ضرباتی را به صورت امیرحسین زارع وارد می‌کرد که داوران فقط به وی تذکر دادند و خطایی گرفته نشد. از سوی دیگر کشتی گیر گرجستانی در تایم دوم وقتی که نفس کم می‌آورد، به بهانه مصدومیت روی تشک می‌نشست و باز هم داوران با حریف گرجی برخوردی نکردند و در نهایت هم بعد از قهرمانی پتریاشویلی کری خوانی عجیبی را مقابل چشمان زارع داشت.

امیرحسین زارع در خصوص لطف داوری به پتریاشویلی اظهار کرد: متأسفانه با وجودی تلاشی که کردم و تا لحظه آخر از جان مایه گذاشتم، نتوانستم نتیجه‌ای که می‌خواستم را به دست بیاورم. از تمام کسانی که برایم زحمت کشیدند، عذرخواهی می‌کنم. از کادر فنی تیم ملی و علیرضا دبیر که زندگی‌اش را در این مدت گذاشت تا من، حسن یزدانی و رحمان عموزاد خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها را بگیریم، عذرخواهی می‌کنم. حکمت این‌طور بود و نشد. نتوانستم آنطور که می‌خواهم کشتی بگیرم و کشتی از دستم در رفت.

وی افزود: همه شاهد بودند و کارشناسان می‌توانند شهادت دهند. خیلی داشت به حریف در کشتی ارفاق می‌شد، به طوری که دو یا سه بار به او اخطار و به من پوئن ندادند. البته من هم خوب کشتی نگرفتم، اما تیم داوری به حریف کمک کردند و این از همه بیشتر مرا ناراحت می‌کند.

به گزارش ایمنا، امیرحسن زارع در دور اول با آیال لازاریف از قرقیزستان سرشاخ شد و ۵ بر صفر به پیروزی رسید و در دومین کشتی مقابل دسی از کانادا با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. رستم کشتی در مرحله نیمه نهایی به مصاف طاها آکگل رفت و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید تا در فینال مبارزه کند.

کد خبر 780151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.