حسن یزدانی سرمایه ملی است/ دو طلای کشتی از دست رفت

پیشکسوت و مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: حسن یزدانی و امیرحسین زارع شانس پیروزی بر حریفان خود را داشتند، اما مصدومیت یزدانی و اشتباهات تاکتیکی زارع، مدال‌های ما را تحت تأثیر قرار داد.

محمد طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امیرحسین زارع عادت دارد که با زدن زیرِ کتف حریف، امتیاز کسب کند، اما به‌دلیل تاکتیک اشتباه، در وقت اول چهار امتیاز به حریفش داد و در وقت دوم نتوانست این اختلاف را جبران کند، در واقع زارع به تاکتیک خودش باخت.

وی به فینال رحمان عموزاد اشاره کرد و افزود: هر حریفی که به فینال المپیک می‌رسد، تجربه بالایی دارد، دو مسئله مهم وجود دارد، تاکتیک و نحوه کشتی گرفتن و شرایط روانی وی، با شناختی که از او دارم، می‌دانم که از نظر روحی و روانی در سطح بالایی قرار دارد. امیدواریم که عموزاد بهترین عملکرد را در مبارزات خود به نمایش بگذارد.

پیشکسوت کشتی ایران افزود: امیرعلی آذرپیرا شایستگی کسب مدال برنز را دارد، او در گذشته نیز مقابل این کشتی‌گیر آمریکایی پیروز شده است.

طلایی درباره شرایط مصدومیت حسن یزدانی و سبک کشتی گرفتن او پس از این مصدومیت تصریح کرد: حسن یزدانی پیش از هر چیز باید به فکر سلامتی خودش باشد. یزدانی یک سرمایه ملی است و در حال حاضر بحث درباره تغییر تاکتیک او اهمیت چندانی ندارد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین مسئله، بازگشت سلامتی او است، از این رو امیدواریم که به‌طور جدی پیگیری شود تا یزدانی سلامتی کامل خود را بازیابد، بنابراین صحبت کردن درباره آینده او در این شرایط بی‌مورد است.

کد خبر 780046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.