ارائه خدمات درمانی به ۵۰ نفر در مرز شلمچه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اقدامات انجام شده در مرز چذابه و انجام ۹ ماموریت درمانی گفت: طی این مدت در مجموع ۵۰ نفر به دلایل مختلف از جمله گرمازدگی، تنفسی، قلب و سایر موارد به درمانگاه مستقر در چذابه مراجعه و خدمات دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، میثم معزی ظهر امروز _یکشنبه بیست‌ویکم مرداد_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: پنجشنبه هجدهم مرداد اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به انجام ۹ مأموریت اورژانسی مبادرت ورزید که از این میان، هفت بیمار به صورت سرپایی در محل درمان و دو بیمار به مراکز درمانی منطقه اعزام شدند.

وی افزود: این مأموریت‌ها از جمله پنج مورد گرمازدگی، یک مورد مشکل گوارشی، یک مورد بیمار قلبی و دو مورد سایر مأموریت‌ها بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به خدمات ارائه شده توسط درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد، ادامه داد: تعداد کل مراجعان به درمانگاه ۵۰ مورد بود که اعزامی به مراکز درمانی و بیمارستان‌های پشتیبان منطقه را داشت و تمام مراجعان در محل تحت درمان قرار گرفتند و ترخیص شدند.

معزی اضافه کرد: از این تعداد ۹ مورد با مشکل گرمازدگی، سه مورد با مشکل قلبی، سه مورد با مشکل تنفسی و ۳۵ مورد با سایر مشکلات به درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات توسط اورژانس بیمارستانی بخش دیگری از خدمات دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در مرز چذابه است که در روز اول تنها با یک مراجعه و درمان به صورت سرپایی و ترخیص، کار خود را به اتمام رساند.

کد خبر 780031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.