برقراری پرواز بجنورد_نجف به مدت ۱۷ روز

مدیر فرودگاه بجنورد گفت: پرواز ویژه اربعین در مسیر هوایی بجنورد_نجف از بیست‌وچهارم مرداد تا نهم شهریور به مدت ۱۷ روز برای جابه‌جایی زائران اربعین برقرار می‌شود.

محمد ابراهیم قدمگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به تشکیل دومین جلسه ستاد اربعین، تشکیل کارگروه پیگیری پروازهای اربعین و با پیگیری‌های مدیریت فرودگاه شهدای بجنورد و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره برقراری پروازهای اربعین از فرودگاه بین‌المللی شهدای بجنورد از سازمان و شرکت‌های هواپیمایی دارای ناوگان مناسب، تاکنون برنامه پروازی رسمی به صورت دائمی اعلام نشده است.

وی افزود: پرواز ویژه اربعین در مسیر هوایی بجنورد_نجف از بیست‌وچهارم مرداد تا نهم شهریور به مدت ۱۷ روز برای جابه‌جایی زائران اربعین برقرار می‌شود.

مدیر فرودگاه بجنورد خاطرنشان کرد: درخواست برقراری پرواز بجنورد_نجف (بغداد) از طریق فرودگاه شهدای بجنورد به سازمان هواپیمایی کشور ارائه و با موافقت سازمان هواپیمایی کشوری و صدور دستور مواجه شد.

قدمگاهی گفت: تمام مشکلات مرز هوایی فرودگاه در کارگروه‌های مختلف بررسی شده و در شرف رفع اشکال است تا با اعلام برنامه پروازی زائران هم‌استانی بدون مشکل از فرودگاه به نجف اشرف منتقل شوند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰۰ زائر اربعین حسینی از مسیر هوایی بجنورد تردد کنند.

کد خبر 780026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.