آشنایی بشر با مکتب شهادت روند نابودی صهیونیست‌ها را تسریع می‌بخشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: صهیونیست‌ها می‌دانند اگر بشر با مکتب شهادت آشنا شود، روند نابودی آنها تسریع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، شامگاه _شنبه بیستم مرداد_ در اولین همایش لاله‌های سرخ سپهر و آئین بزرگداشت شهدای والامقام بانک صادرات استان سمنان با تاکید بر آثار مادی و معنوی شهدا در جامعه اظهار کرد: هر محفلی که به نام شهدای عظیم‌الشان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، فرصتی برای همه ما است تا خوشه‌چین سفره معنوی شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه بهره‌مندی از محضر شهدا به میزان انس و الفت با شهدا بستگی دارد، افزود: بدون ارتباط عمیق با فرهنگ ایثار و شهادت نمی‌توان از دریای بی‌کران شهدا حداکثر استفاده را صورت داد، هرچند نفس برگزاری این محافل آثار و برکات خاص خود را به همراه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: تمام شهدای هشت‌سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت، سلامت و خدمت از عالی‌ترین درجات و مقامات برخوردار هستند.

مطیعی با ابراز تأسف از جنایت هولناک صهیونیست‌ها در مدرسه «تابعین» غزه تصریح کرد: رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی تنها چند ساعت بعد از بیانیه آمریکا، قطر و مصر در خصوص طرح مشکوک آتش‌بس، دست به یک جنایت و خون‌ریزی کم‌سابقه و بزرگ زد و بیش از ۱۲۰ تن از مردم بی‌دفاع غزه از جمله زنان، کودکان و کهن‌سالان را به وضع فجیعی در یک مدرسه به خاک و خون کشید.

وی رژیم صهیونیستی را یک باند تبهکار، تروریستی و خون‌ریز نامید و افزود: صهیونیست‌ها می‌دانند اگر بشریت با مکتب شهادت آشنا شوند، روند نابودی و اضمحلال آنان تسریع خواهد شد.

امام جمعه سمنان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ابزارهای جدید رسانه‌ای گفت: ارتباط با فرهنگ شهدا، مقدمه عمل به وصیت و سیره شهدا است.

مطیعی، توجه و دقت شهدا به بیت‌المال را یکی از ابعاد مهم سیره شهیدان انقلاب اسلامی دانست و افزود: فرهنگ نورانی شهدا را باید به جامعه به‌ویژه نسل جدید معرفی کنیم تا توفیق سربازی نایب برحق امام زمان (عج) را از آن خود داشته باشیم و زمینه ظهور حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) را فراهم کنیم.

کد خبر 779927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.