درخشش غرورآفرین آرین سلیمی مایه مباهات کرمانشاهی‌ها است

امام‌ جمعه، شهردار و استاندار کرمانشاه در پی افتخارآفرینی جوان کرمانشاهی در المپیک این پیروزی را در پیامی تبریک گفتند و آن را مایه مباهات کرمانشاهی‌ها دانستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امام جمعه کرمانشاه و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در پی افتخارآفرینی آرین سلیمی جوان کرمانشاهی در المپیک به صورت مشترک و با صدور پیامی این پیروزی را تبریک گفتند و متن پیام به شرح زیر است:

"بسم‌الله الرحمن الرحیم

درخشش غرورآفرین آرین سلیمی، جوان برومند، مستعد و پرافتخار استان کرمانشاه در المپیک پاریس ۲۰۲۴ و کسب مدال طلا رشته تکواندو مایه مباهات، نشاط و امید مردم ایران، به ویژه کرمانشاهی‌های عزیز و جامعه ورزشی این دیار شده است.

موفقیت ارزشمند این فرزند شایسته سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی، جلوه‌ای از اراده و انگیزه مستحکم و همت و پشتکار جوانان ایران و کرمانشاه برای فتح قله‌های افتخار و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین جهانی است.

این‌جانبان کسب مدال طلای المپیک توسط ورزشکار غیرتمند استان را به این جوان افتخار آفرین، مردم شریف ایران استان کرمانشاه، بویژه جامعه بزرگ ورزش و خانواده محترم وی، تبریک می‌گوئیم و سلامتی و توفیق هرچه بیشتر آرین سلیمی و همه جوانان سخت‌کوش ایران اسلامی و دیار زاگرس سرافراز را از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

همچنین نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه طی پیامی کسب مدال طلای آرین سلیمی در المپیک پاریس را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

"جوانان و غیورمردان کرمانشاهی همیشه در همه عرصه‌ها خود را نشان دادند و شایستگی و لیاقت خود را به رخ می‌کشند.

آرین سلیمی یکی از همین جوانان است که پرچم ایران و نام کرمانشاه را همواره در جهان درخشان نشان داده‌اند و قطعاً این اولین و آخرین افتخارآفرینی جوانان این دیار نخواهد بود، چراکه این صلابت از مبارزات انقلابی و جنگ تحمیلی و دفاع از حرم تا به امروز تداوم داشته است.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری این قهرمانی را که دل یک ایران به ویژه کرمانشاهیان را شاد کرد تبریک گفته و آرزوی موفقیت‌های بیشتر برای این جوان شایسته کرمانشاهی را از خداوند منان خواستاریم. "

کد خبر 779911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.