حمله به مدرسه «التابعین» غزه تعرض آشکار به قوانین بین‌المللی است

کارشناس مسائل غرب آسیا حمله به مدرسه «التابعین» غزه تعرض آشکار به قوانین بین‌المللی دانست و گفت: سکوت جامعه جهانی و کشورهای بزرگ جهان در برابر این جنایت نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی از یک مصونیت بین‌المللی برای نسل کشی فلسطینیان برخوردار است.

حسن هانی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جنایت ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی و قتل عام کودکان مدرسه التابعین در نوار غزه اظهار کرد: جنایتی که رژیم صهیونیستی سحرگاه روز گذشته در منطقه الدرج در غزه مرتکب شد، جنایتی بی سابقه و تاریخی است به اعتبار اینکه رژیم صهیونیستی به مدرسه پناهندگان غزه که زیر نظر سازمان آن روا که تابع سازمان ملل است حمله کرد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از کودکان اسکان داده شده در آن مدرسه بر عهده سازمان ملل بود، گفت: به شهادت رساندن بیش از ۶۰ کودک و زخمی شدن بیش از ۳۰۰ کودک دیگر نشان دهنده خوی ددمنشانه رژیم صهیونیستی و تعرض آشکار آن به قوانین بین‌المللی است و این مسئله باید در شورای امنیت سازمان ملل مطرح شود.

کارشناس مسائل غرب آسیا تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید تحت بند ۷ منشور سازمان ملل قرار بگیرد به اعتبار اینکه این جنایت کاملاً ضد بشری و نقض کننده حقوق بشر است و با توجه به اینکه این مدرسه زیر نظر سازمان آن روا بوده است لذا این اقدام رژیم صهیونیستی نقض قوانین بین‌الملل و بی توجهی به قوانین سازمان ملل است.

جبهه مقاومت باید به صورت هماهنگ به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهند

وی خاطرنشان کرد: سکوت جامعه جهانی و کشورهای بزرگ جهان در برابر این جنایت نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی از یک مصونیت بین‌المللی برای نسل کشی فلسطینیان برخوردار است و لذا محور مقاومت و ملت فلسطین باید به صورت هماهنگ در برابر چنین جنایاتی واکنش نشان دهند.

هانی زاده تاکید کرد: همچنین ترور دردناک شهید اسماعیل هنیه و شهید فواد شکر بخشی از جنایاتی است که رژیم صهیونیستی علیه بشریت مرتکب شده است و بنابراین لازم است جامعه جهانی در برابر این جنایات واکنش نشان دهد.

کد خبر 779900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.