نمایشگاه جامع مدیریت شهری فرصتی برای شناسایی و شناساندن ظرفیت‌ها است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه جامع مدیریت شهری فرصتی برای شناسایی و شناساندن ظرفیت‌ها است، گفت: تمام بازیگرانی که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری فعالیت می‌کنند، در این رویداد فرصت ارائه و به اشتراک‌گذاری توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ابراهیمی در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه تخصصی حمل‌ونقل عمومی و ترانزیت اصفهان با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصتی مهم برای شهرداری است تا تمام بخش‌های مختلف آن بتواند در این رویداد حضور پیدا کنند و نیازها، اقدامات و دستاوردهای خود را به نمایش گذارند.

وی افزود: از سوی دیگر شرکت‌هایی که در حوزه مدیریت شهری فعالیت می‌کنند، فرصت ارائه توانمندی و آشنایی با نیازها و موارد مورد تقاضای شهرداری را خواهند داشت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه جامع مدیریت شهری فرصتی برای شناسایی و شناساندن ظرفیت‌ها است، تصریح کرد: شهرداری به این نمایشگاه نگاه اقتصادی ندارد، چراکه تمام بازیگرانی که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری فعالیت می‌کنند در این رویداد فرصت ارائه و به اشتراک‌گذاری توانمندی‌ها، نیازمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را خواهند داشت.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: حضور دانش‌بنیان‌ها در این نمایشگاه برای شهرداری به‌عنوان یک بنگاه بزرگ تقاضا فرصتی ویژه محسوب و موجب می‌شود تا مدیران شهری بیش از پیش با ظرفیت‌های این شرکت‌ها آشنا شوند.

کد خبر 779872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.