کشف محموله شیشه در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان مسلح و کشف ۶۰ کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزداران هنگ مرزی جکیگور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی مرزبانی استان، سردار رضا شجاعی اظهار کرد: مرزداران سلحشور استان با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، کشف محموله مواد مخدر را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص شد و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران سیستان و بلوچستان با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله مواد مخدر را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان به یک عملیات مقتدرانه در حوزه مرزی و متواری شدن سوداگران مرگ نیز اشاره کرد و افزود: پس از چند شبانه روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزداران جنوب سیستان و بلوچستان توانستند در بازرسی از خودرو، در منطقه مرزی ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۶۰ کیلوگرم شیشه، را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود، کشف کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی باید بدانند، امروز مرزداران مجاهد مرزبانی بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن را دارند و همواره با چشمانی تیزبین، امنیتی مثال‌زدنی را برای ملت بزرگ ایران در سرحدات کشورمان به ارمغان خواهند آورد.

کد خبر 779850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.