روز وبلاگ‌ نویسی Vlogging day + تاریخچه و پوستر

روز وبلاگ‌ نویسی Vlogging day هر سال در دهم آگوست برگزار می‌شود و به تأثیری اشاره دارد که ولاگرها بر سرگرمی، آموزش و حتی آگاهی از نحوه دید هر شخص از جهان به مسائل دارند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، روز وبلاگ‌نویسی Vlogging day یک مناسبت سرگرم‌کننده است که هر سال دهم آگوست برگزار می‌شود و به وبلاگ‌نویسی و سازندگان وبلاگ‌های ویدئویی اختصاص دارد. وبلاگ‌نویسی طی سال‌های اخیر بسیار میان مردم سراسر جهان رایج شده و روشی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و سرگرمی در اینترنت است. ولاگرها با فعالیت یکپارچه، سخت‌کوشی و محتوای باکیفیت می‌توانند مخاطبانی جذب کنند و حتی طرفدارانی به دست آورند. بخش مهمی از ایجاد وبلاگ‌های ویدئویی، امکان ارتباط با مخاطبان و ایجاد یک جامعه آنلاین است.

وبلاگ‌نویسی هم‌چون چت کردن است، اما از طریق دوربین و در آن مردم بخش‌هایی از روز، افکار یا ماجراجویی‌های خود را به‌صورت آنلاین به اشتراک می‌گذارند، می‌توان با تماشای این محتواها مطالب جدید یاد گرفت یا سرگرم شد و خندید. روز وبلاگ‌نویسی نیز اشاره‌ای به تأثیری است که ولاگرها بر سرگرمی، آموزش و حتی آگاهی از نحوه دید هر شخص از جهان به مسائل دارند.

تاریخ روز وبلاگ‌نویسی

روز وبلاگ‌نویسی هر سال دهم آگوست مصادف با بیستم مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

روز وبلاگ‌نویسی Vlogging day + تاریخچه و پوستر

تاریخچه روز وبلاگ‌نویسی

روز وبلاگ‌نویسی طی بزرگ‌ترین جشنواره ویدئوی آنلاین بریتانیا، ( تابستان در شهر Summer in the City) معرفی شد که به گردهم‌آوردن جامعه‌ای از ولاگرها و طرفداران آن‌ها اختصاص دارد. این جشنواره بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین جشنواره ویدئوی آنلاین بریتانیا است و برای همه علاقه‌مندان به ویدئوهای آنلاین خواه سازندگان و متخصصان صنعت یا مخاطبان برگزار می‌شود که به‌دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد جامعه یوتیوب YouTube هستند. آن‌ها در طول جشنواره با یکدیگر ارتباط پایدار برقرار کنند.

در سال ۲۰۰۹ که یوتیوب شروع به تبدیل شدن به یک وب‌سایت رسانه اجتماعی بسیار محبوب کرد، افراد بیشتری وبلاگ‌نویسی را به‌عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مردم در سراسر جهان در نظر گرفتند و روز وبلاگ‌نویسی در سال ۲۰۱۸ در نتیجه موفقیت جشنواره تابستان در شهر تأسیس شد که اقدامی برای تشویق افراد بیشتر برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات خود با جهان بود. بسیاری از مردم به دلیل فعالیت ولاگرها، اطلاعات ارزشمندی دریافت کرده‌اند.

روز وبلاگ‌نویسی Vlogging day + تاریخچه و پوستر

مزایای وبلاگ‌نویسی فراتر از فرهنگ آنلاین است. سازندگان وبلاگ‌ها توانسته‌اند اعتمادبه‌نفس خود را ارتقا دهند، درآمد داشته باشند، مشاغلی موفق و جوامعی را برای مراقبت و حمایت از یکدیگر ایجاد کنند.

روز وبلاگ‌نویسی موجب می‌شود افراد بیشتری الهام‌بخش دیگران شوند تا وبلاگ‌نویسی را به‌عنوان راهی برای ابراز وجودی خود، کمک به دیگران و حتی ایجاد یک حرفه پایدار امتحان کنند.

کد خبر 779812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.