ارتقای زیرساخت‌های ورزشگاه شهید نصیری از اولویت‌های مهم استان در حوزه ورزش است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: ارتقای زیرساخت‌های ورزشگاه شهید نصیری از اولویت‌های مهم استان در حوزه ورزش است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، مجید دهقانی‌زاده در بازدید از روند بهسازی ورزشگاه شهید نصیری یزد برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر فوتبال، که با هدف بررسی و نظارت بر روند اجرای پروژه‌های بهسازی ورزشگاه شهید نصیری یزد و نحوه هزینه‌کرد اعتبارات اختصاص یافته انجام شد اظهار کرد: براساس توافق صورت گرفته قرار است، ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار به این امر اختصاص یابد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از این اعتبار از محل مساعدت وزارت ورزش و جوانان و ۳۰ میلیارد دیگر آن را شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تأمین اعتبار خواهد کرد، افزود: از محل اعتبارات استانی نیز مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای ارتقای زیرساخت‌های ورزشگاه شهید نصیری در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد گفت: از محل اعتبارات ۲۷/۰ درصد ارزش افزوده استان، مبلغ ده میلیارد تومان و مابقی از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور برای آماده‌سازی این ورزشگاه پیش‌بینی شده است

دهقانی‌زاده با تاکید بر اینکه ارتقای زیرساخت‌های ورزشگاه شهید نصیری از اولویت‌های مهم استان در حوزه ورزش است، بیان کرد: این مهم در حال حاضر در دستور کار استان قرار دارد و به طور جد در حال پیگیری است.

وی خاطر نشان کرد: با افزایش سرعت اجرای پروژه‌های بهسازی ورزشگاه و تزریق خوب منابع مالی، امیدواریم تا زمان تعیین شده و قبل از شروع لیگ برتر بتوان نسبت به رفع بخشی عمده‌ای از این ایرادات اقدام لازم صورت گیرد.

کد خبر 779810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.