شهرداری مشهد بسته کاملی از خدمات را به زائران اربعین حسینی(ع) ارائه می‌دهد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: کاروان هزار نفره شهرداری مشهد بسته کاملی از خدمات را به زائران اربعین حسینی(ع) چه در داخل کشور و چه در کشور عراق ارائه می‌دهد و این حضور و خدمات‌رسانی همچون سال‌های قبل ملموس خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، حسین حسامی، امروز _ شنبه بیستم مرداد_ در حاشیه بازدید از مراحل آماده‌سازی تجهیزات و اعزام کاروان اعزامی شهرداری مشهد به نجف‌اشرف برای خدمت به زائران اربعین حسینی (ع)، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که همچون سنوات گذشته، توفیق خادمی عزاداران اباعبدالله‌الحسین (ع) نصیب و روزی خدام‌الرضا (ع) شده است.

وی با تقدیر از هماهنگی‌های شهرداری مشهد با کشور عراق و استان نجف برای تسهیل فعالیت و خدمات‌رسانی در این ایام گفت: کاروان هزارنفره شهرداری مشهد بسته کاملی از خدمات را به زائران اربعین حسینی (ع) چه در داخل کشور و چه در کشور عراق ارائه می‌دهد و این حضور و خدمات‌رسانی همچون سال‌های قبل ملموس خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: شهرداری مشهد در حوزه حمل‌ونقل در مرز چذابه خدمات‌رسانی خواهد داشت و فعالیت‌های رفت‌وروب و راهنمای زائر را نیز در نجف‌اشرف خواهد داشت.

حسامی تصریح کرد: کاروان خدام‌الحسین (ع) شهرداری مشهد از اواسط هفته آینده فعالیت خود را در کشور عراق شروع می‌کند و این خدمات‌رسانی تا اربعین حسینی (ع) ادامه خواهد داشت.

کد خبر 779733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.