اصلاح هندسی تقاطع خیابان سامانلو و بلوار شاهد در منطقه ۲ قم

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم از بازگشایی تقاطع بلوار شاهد و ابتدای خیابان شهید سامانلو خبر داد و گفت: اصلاح هندسی در ابتدای خیابان شهید سامانلو و شاهد با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.

سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به عملکرد منطقه در حوزه فنی و عمرانی اظهار کرد: در راستای روان‌سازی ترافیک و بهبود عبور و مرور شهروندان از نیمه دوم سال گذشته تا چهار ماه ابتدای سال جاری، ۱۰ پروژه اصلاح هندسی در منطقه ۲ اجرایی شده است.

وی از بازگشایی تقاطع بلوار شاهد و خیابان سامانلو خبر داد و افزود: اجرای اصلاح هندسی در ابتدای خیابان شهید سامانلو و شاهد با اعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد ریال و تقاطع ۶۰ متری توحید و بلوار بنی فضل با وجود معضلات در حوزه اجتماعی و مردمی اجرا شد و به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم تصریح کرد: با بازگشایی دو تقاطع بلوار شاهد و بنی فضل، رینگ جدیدی درون شهری ایجاد و معبری از بلوار امام موسی صدر تا بزرگراه امام علی (ع) متصل شد.

حسینی از کاهش عمده تصادفات در بلوار جمهوری خبر داد و تصریح کرد: به منظور کاهش تصادفات و ایجاد ترافیک روان در بلوار جمهوری، پروژه اصلاح هندسی و حذف میدان مالک اشتر اسفند سال گذشته اجرایی و موجب رضایتمندی شهروندان این منطقه شد.

کد خبر 779659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.